Στο Pledge του ΣΕΒΤ για την υπεύθυνη διαφήμιση ο όμιλος Goody's-Everst

Η δράση του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων αφορά στην αυτοδέσμευση εταιρειών εστίασης και ποτών σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών. Δημιουργήθηκε στο πλαίσιο αντίστοιχης ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας κατά της παιδικής παχυσαρκίας.

Δημοσιεύθηκε: 13 Ιουλίου 2023 - 14:09

Load more

Ο Όμιλος Goody’s-Everest συμμετέχει στο Ελληνικό Pledge, την εθελοντική πρωτοβουλία του ΣΕΒΤ για την αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών σχετικά με τη διαφήμιση σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών. Πρόκειται για ένα πλαίσιο δεσμεύσεων και κοινών εθελοντικών δράσεων το οποίο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της αντίστοιχης ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας (EU Pledge) και στοχεύει στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας. Στην πρωτοβουλία, που υποστηρίζεται και από τον ΣΔΕ, συμμετέχουν ήδη 20 από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων και ποτών, ενώ ο Όμιλος Goody’s-Everest είναι η πρώτη συμμετοχή από την αγορά της εστίασης, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Ο κ. Κοσμάς Κροκίδας, Group Marketing Director Goody’s-Everest, δήλωσε σχετικά:

«Ως Όμιλος πιστεύουμε στην αυτοδέσμευση των επιχειρήσεων, ειδικά σε θέματα τόσο σοβαρά όπως η υγεία και η ασφάλεια των πελατών τους. Η εθελοντική μας συμμετοχή στο Ελληνικό Pledge αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της υπευθυνότητας που χαρακτηρίζει τον τρόπο λειτουργίας της εταιρίας και των σημάτων μας. Εξάλλου, ο προγραμματισμός των διαφημιστικών μας μηνυμάτων στα Μέσα εδώ και αρκετά χρόνια δεν περιλαμβάνει τη στόχευση σε προγράμματα που απευθύνονται παιδιά κάτω των 13 ετών, οπότε για εμάς η συμμετοχή σε αυτή την πρωτοβουλία ήταν αυτονόητη. Ευελπιστούμε ότι το παράδειγμά μας θα ακολουθήσουν και άλλες ελληνικές εταιρίες του κλάδου μας, ώστε όλοι μαζί να συνεισφέρουμε σε έναν πιο σωστό και υπεύθυνο τρόπο λειτουργίας της αγοράς μας».

Ο κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, Αντιπρόεδρος του ΣΕΒΤ και συντονιστής της πρωτοβουλίας δήλωσε σχετικά:

«Καλωσορίζουμε στο Ελληνικό Pledge τη Goody’s-Everest, πρώτη συμμετέχουσα εταιρεία από τον κλάδο της εστίασης. Η πρωτοβουλία αναδεικνύει έμπρακτα την υπευθυνότητα με την οποία η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, αλλά και η εστίαση, βελτιώνουν την επικοινωνία των προϊόντων τους, έχοντας πάντα τον καταναλωτή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε, στο μέτρο που μας αναλογεί, στην αντιμετώπιση ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος υγείας, όπως είναι αυτό της παιδικής παχυσαρκίας».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων