Skroutz: Επανέρχονται για νέες αγορές τρεις στους 10 καταναλωτές προϊόντων μόδας

Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τα είδη που επιθυμούν ανάμεσα σε 1.5 εκατ. προϊόντα απολαμβάνοντας ασφάλεια πληρωμών, εγγύηση παράδοσης ή επιστροφή χρημάτων.

Δημοσιεύθηκε: 13 Ιουλίου 2023 - 13:57

Load more

Το Skroutz δημοσιεύει την online αγοραστική κίνηση για τη συγκεκριμένη κατηγορία, από τις αρχές του 2023 μέχρι και σήμερα. Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν, στο διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μισό εκατ. αγορές σε είδη μόδας.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, με σχεδόν 1.5 εκατ. προϊόντα και 4.700 brands μόδας, οι χρήστες του Skroutz μπορούν να επιλέξουν τα είδη που επιθυμούν μέσα από περίπου 150 εξειδικευμένες κατηγορίες μόδας, απολαμβάνοντας ασφάλεια πληρωμών, εγγύηση παράδοσης ή επιστροφή χρημάτων.

Η μέση αξία καλαθιού αγορών να αγγίζει τα 50€, και το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν περισσότερες από μία φορά προϊόντα μόδας ανέρχεται σχεδόν στο 30%.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το εξεταζόμενο διάστημα η ανδρική μόδα κατέκτησε την πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών με βάση τον αριθμό των παραγγελιών, με τα sportswear, τις τσάντες ώμου και την υπόδηση να ακολουθούν και να συμπληρώνουν τη λίστα των δημοφιλέστερων κατηγοριών για παραγγελίες μόδας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων