Πέρυσι, μια κατά γενική ομολογία δυστοπική χρονιά λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, του πληθωρισμού και της αύξησης τιμών των πρώτων υλών, όπως τα σιτηρά και το αλεύρι, η Ιωνική Σφολιάτα κατάφερε να πετύχει τις καλύτερες επιδόσεις στην ιστορία της. Και η ιστορία της δεν είναι μικρή. Από το 1991 που ξεκίνησε έχουν περάσει αισίως 32 χρόνια, στην πορεία των οποίων έχει καταφέρει να χτίσει «δίκτυο» πελατών στον κλάδο του HORECA και της λιανικής στην Ελλάδα και σε περισσότερες από 35 χώρες, μεταξύ αυτών σε Αυστραλία, ΗΠΑ και Μέση Ανατολή, όπου διαθέτει τα προϊόντα σφολιάτας, ζύμης και αρτοποιίας που παράγει.
Σ' αυτό το διευρυμένο δίκτυο πελατών, πέρυσι πέτυχε 36,82% ανάπτυξη σε σχέση με το 2021. Όμως, η μεγάλη διαφορά μεταξύ 2021 και 2022 είναι ο τριπλασιασμός των καθαρών κερδών της και η σημαντική αύξηση των περιθωρίων κέρδους της.
Τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν πέρυσι το 1,5 εκατ. ευρώ από 564 χιλ. ευρώ το 2021 (+166,11%), το μεικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 30,18% από 29,24% -πρόκειται για την έκτη καλύτερη επίδοση την τελευταία οκταετία- και το καθαρό περιθώριο κέρδους στο 6,97% από 4%, που αποτελεί την τρίτη καλύτερη επίδοση στην οκταετία.
Εκτός από τις πωλήσεις και τα κέρδη, αύξηση 31,37% σημείωσαν τα έξοδα λειτουργίας-διάθεσης, στα 5,2 εκατ. ευρώ, τα αποθέματα από 2,9 εκατ. ευρώ ανήλθαν σε 4,977 εκατ. ευρώ και ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού της στο τέλος του 2022 έφτασε τα 231 άτομα από 175 το 2021 (+32%). Στη χρήση του 2022, οι παροχές προς τα μέλη του δ.σ. και τα διευθυντικά στελέχη της εταιρείας ανήλθαν σε 766.898,52 ευρώ από 579.300,37 ευρώ το 2021 (+32,38%).
Για τη φετινή χρονιά, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεών της παρά τον αυξημένο πληθωρισμό που έχει επηρεάσει την ελληνική οικονομία, λόγω των αυξημένων τιμών, αναφέρει η διοίκησή της στην οικονομική έκθεση για το 2022.