«Μίλα Tώρα»: Την πανελλαδική καμπάνια κατά του bullying στηρίζει η Coffee Island

H εκστρατεία πραγματοποιείται από «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Στόχος της είναι η αναγνώριση των συναισθημάτων που βιώνει ένα θύμα εκφοβισμού, η ανάδειξη των σωματικών και ψυχικών συνεπειών του φαινομένου και η εξάλειψή του με τις κατάλληλες δράσεις.

Δημοσιεύθηκε: 29 Μαΐου 2023 - 13:45

Load more

Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα από τα πιο επίκαιρα και επικίνδυνα κοινωνικά φαινόμενα της εποχής μας, με τα περιστατικά στην Ελλάδα να αυξάνονται ραγδαία και τις επιπτώσεις να βαραίνουν τόσο μαθητές και γονείς όσο και την κοινωνία.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Coffee Island, θέλοντας να συμβάλλει στον αγώνα καταπολέμησης του bullying, υποστηρίζει την καμπάνια «Μίλα Τώρα», που υλοποιείται από το 2014 από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και φέρει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», φέτος στη χώρα μας, ένα στα τρία (32,4%) παιδιά δηλώνει πως δέχεται σχολικό εκφοβισμό και ένα στα έξι (18%) αισθάνεται πως στο σχολείο δεν υπάρχει η απαραίτητη καθοδήγηση για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών. Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως, σύμφωνα με άλλες έρευνες, δύο στα πέντε (40%) παιδία ζητούν βοήθεια, με την πρώτη τους επιλογή να είναι οι γονείς τους (18%) και η δεύτερη κάποιος εκπαιδευτικός (6%). Παράλληλα, το σχολείο φαίνεται να είναι ο κυρίαρχος χώρος εμφάνισης συμπεριφορών εκφοβισμού.

Πριν λίγες ημέρες, με τη συμβολή της Coffee Island, και στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μίλα Τώρα», πραγματοποιήθηκε η προβολή της πρώτης ταινίας μικρού μήκους «Οι σκέψεις της Νεφέλης», δίνοντας φωνή στα παιδιά που έχουν υποστεί bullying. Την ταινία παρακολούθησαν 500 μαθητές, καθηγητές και εκπρόσωποι Τύπου που βρέθηκαν στον κινηματογράφο «ΔΑΝΑΟΣ». Η ταινία είναι βασισμένη σε αληθινά περιστατικά ενδοσχολικής βίας που έχουν καταγραφεί από την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056 του Οργανισμού. Μετά την προβολή της ταινίας, οι παρευρισκόμενοι συμμετείχαν με ψυχολόγους του Οργανισμού σε μια ανοιχτή συζήτηση για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Στόχος της καμπάνιας είναι η αναγνώριση των συναισθημάτων που βιώνει ένα θύμα εκφοβισμού, η ανάδειξη των σωματικών και ψυχικών συνεπειών του φαινομένου και η εξάλειψή του με τις κατάλληλες δράσεις.

Η Coffee Island αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της καμπάνιας «Μίλα Τώρα», παρείχε την έμπρακτη ενίσχυση της στο έργο που επιτελεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με σεβασμό απέναντι στα θύματα, κύριο μέλημα της εταιρείας αποτελεί η στήριξη σε όσους επηρεάζονται άμεσα και έμμεσα από το φαινόμενο του bullying. Αναδεικνύοντας τις συνέπειες του σχολικού εκφοβισμού, η Coffee Island αποσκοπεί στην εξάλειψη του φαινομένου, στην ενίσχυση της διαφορετικότητας και της ισότητας για όλους, και στη διαμόρφωση ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων