Η Warply, εταιρεία προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών, ανέλαβε το διεθνές brand Tim Hortons για συνολικά 6 χώρες, επεκτείνοντας δυναμικά τις δραστηριότητες της στην περιοχή του Κόλπου.
Συγκεκριμένα ανέλαβε την Tim Hortons στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, το Μπαχρέιν, το Ομάν, τη Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ σε σύνολο άνω των 280 καταστημάτων στην περιοχή ΕΜΕΑ.
Η Warply, έχει λανσάρει από τον Απρίλιο για την Tim Hortons στη Μέση Ανατολή, το νέο, πολύ-γλωσσικό mobile commerce app και mobile wallet με apple & google pay, πλατφόρμα ηλεκτρονικών παραγγελιών, q-commerce, και omnichannel loyalty διαφορετικό ανά χώρα που ήδη μετράει 500.000 εγγραφές. Επίσης, έχει αναλάβει συνολικά το mobile & loyalty marketing, με στόχο την επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων στο engagement των χρηστών και στις επαναληπτικές πωλήσεις.
Ο CEO της Warply, Γιάννης Δοξαράς σημείωσε: «Η συνεργασία μας με την Tim Hortons στη Μέση Ανατολή σηματοδοτεί δύο βασικά ορόσημα, την περαιτέρω εδραίωσή μας στην περιοχή του κόλπου, αλλά και στην συνεργασία με το master franchise ενός διεθνούς brand σε 6 χώρες σε όλο το κομμάτι της ψηφιακής και φυσικής εμπειρίας».