Τέσσερις φορές πάνω τα κέρδη της ΦΑΓΕ στο τρίμηνο

Νέες ανατιμήσεις 15,5% παρά την κατακόρυφη πτώση των τιμών γάλακτος και νέα μείωση του προσωπικού. Εκτοξεύθηκαν τα ταμειακά διαθέσιμα.

Δημοσιεύθηκε: 12 Μαΐου 2023 - 15:33

Load more

Παρά την υποχώρηση της κατανάλωσης 6,9% και την αρνητική επίδραση κατά 1,8% από την ενίσχυση του δολαρίου έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας, η ΦΑΓΕ κατάφερε το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς να αυξήσει 6,8% τις πωλήσεις της σε αξία, στα 147,5 εκατ. δολάρια και να τετραπλασιάσει τα καθαρά της κέρδη.

Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 15,5%, αναφέρει στις οικονομικές της καταστάσεις για το πρώτο τρίμηνο η διοίκηση της εταιρείας. 

Το μικτό κέρδος ενισχύθηκε κατά 55,5% στα 64,1 εκατ. δολάρια και ως ποσοστό των πωλήσεων στο 43,5%, έναντι 29,9% λόγω της μείωσης των τιμών γάλακτος κατά 36,8% στην Ελλάδα και 15,3% στις ΗΠΑ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 134,3% στα 29,2 εκατ. δολάρια και ως ποσοστό επί των πωλήσεων ανήλθαν στο 19,8% από 9%.

Η αύξηση στα λειτουργικά κέρδη «οδήγησε» τα κέρδη προ φόρων στα 27,1 εκατ. δολάρια έναντι 6,6 εκατ. δολαρίων ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 20,8 εκατ. δολάρια από 5,4 εκατ. δολάρια που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2022. Σημαντική ήταν και η αύξηση στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα τα οποία στις 31 Μαρτίου του 2023 ήταν 141,7 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με 73,7 εκατ. δολάρια που ήταν στις 31 Δεκεμβρίου του 2022.

Από την άλλη πλευρά, ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων του ομίλου, υποχώρησε στα 790 άτομα στις 31 Μαρτίου από 825 άτομα που ήταν στις 31 Μαρτίου του 2022 και 1.019 άτομα που απασχολούσε ο όμιλος στις 31 Μαρτίου του 2019.

Απώλειες 15,8% στην Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά τις επιμέρους βασικές αγορές στις οποίες έχει παρουσία η εταιρεία, οι πωλήσεις της σε αξία αυξήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιταλία κατά 9,7%, 6,7% και 2,1% αντίστοιχα, γεγονός που αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη μείωση των πωλήσεων σε αξία στην Ελλάδα κατά 0,5%.

Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων, οι μεγαλύτερες απώλειες καταγράφηκαν σε Ελλάδα, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες, κατά 15,8%, 14,4%, 3,6% και 3,3% αντίστοιχα.

 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων