Η Attica Group, μητρική εταιρεία των Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Hellenic Seaways, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη βράβευσή της με 10 βραβεία στα Tourism Awards 2023 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Απριλίου, η Αttica Group βραβεύτηκε με 4 Χρυσά, 2 Αργυρά και 4 Χάλκινα βραβεία:
- Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Sustainability-Ορθολογική διαχείριση ενέργειας και ΑΠΕ-Μείωση κατανάλωσης φυσικών πόρων-Μείωση ενεργειακού αποτυπώματος» για τα πλοία Aero Highspeed της Hellenic Seaways.
- Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Sustainability-Δράσεις ΕΚΕ» για τη δράση «Πλέουμε μαζί».
- Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Sustainability-Covid-Safe Practices & Services» για την προστασία των εργαζομένων και των επιβατών μας από την πανδημία Covid-19.
- Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Sustainability-ΠροσβάσιμοςΤουρισμός» για το πρόγραμμα «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι. One Group, One Crew».
- Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Branding/Media/Public Relations-Content Marketing Strategy» για την Παρουσίαση προορισμών & Ιδέες για Road Trips (ταξίδια με το αυτοκίνητο) σε συνδυασμό με το πλοίο στη γραμμή Ελλάδα-Ιταλία με τη Superfast Ferries.
- Αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Sustainability-Δράσεις ΕΚΕ» για το πρόγραμμα «Πρώτες Βοήθειες».
- Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Branding/Media/Public Relations-Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια» για την καμπάνια της Blue Star Ferries.
- Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism-Online strategy» για τη διαδικτυακή στρατηγική της Hellenic Seaways μέσω ενός μεγάλου εύρους διαδικτυακών καναλιών.
- Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Sustainability-Συνεισφορά στην τοπική οικονομία/Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων/Ενίσχυση απασχόλησης» για την Συνολική Κοινωνική Προσφορά της Αttica Group.
- Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Τravel/Προγράμματα επιβράβευσης/Loyalty programs» για το πρόγραμμα επιβράβευσης της Αttica Group “Seasmiles”.