Η Εθνική Τράπεζα, έχοντας κατακτήσει την πρώτη θέση στο digital banking στην Ελλάδα, συνεχίζει να εξελίσσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της, δημιουργώντας τη νέα εφαρμογή NBG Business Mobile Banking, αποκλειστικά για εταιρικούς πελάτες.
Οπως αναφέρει η τράπεζα σε σχετική ανακοίνωση, μέσω της νέας αυτής εφαρμογής οι εταιρικοί πελάτες έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια το ταμείο της επιχείρησής τους, ενώ παράλληλα μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές, εγκρίσεις, μεταφορές και πολλές ακόμα από τις καθημερινές συναλλαγές, απευθείας από το κινητό τους, σε πραγματικό χρόνο, όπου και αν βρίσκονται.
Η νέα εφαρμογή προσφέρει δυνατότητες όπως:
- Συγκεντρωτική εικόνα των λογαριασμών της επιχείρησης και πολύ σύντομα όλων των προϊόντων τους (κάρτες, δάνεια, επενδυτικά προϊόντα)
- Άμεση πληρωμή λογαριασμών και οφειλών της επιχείρησης
- Άμεση έγκριση ή απόρριψη μεμονωμένων και μαζικών συναλλαγών
- Push notifications που ενημερώνουν στη στιγμή για κινήσεις λογαριασμών και εγκρίσεις συναλλαγών
- Πραγματοποίηση μεταφορών και εμβασμάτων προς την Ελλάδα και το εξωτερικό
- Αποστολή χρημάτων από λογαριασμούς σε ευρώ αλλά και ξένο νόμισμα
- Κοινοποίηση των αποδεικτικών συναλλαγών σε e-mail, καθώς και δυνατότητα αποθήκευσής τους
- Θέσπιση ορίων ανά είδος συναλλαγής και εύκολο έλεγχο αυτών
- Διαμόρφωση της κεντρικής οθόνης σε μορφή dashboard ανάλογα με τις εξειδικευμένες ανάγκες της επιχείρησης
- Ενημέρωση σχετικά με την ημερομηνία λήξης της νομιμοποίησης, το status της και το ιστορικό αιτημάτων νομιμοποίησης
Οι εταιρικοί πελάτες της Εθνικής Τράπεζας μπορούν άμεσα να έχουν πρόσβαση στο NBG Βusiness Μobile Banking, κατεβάζοντας την εφαρμογή από τα Apple AppStore και Google PlayStore. Η σύνδεση γίνεται με τους υφιστάμενους κωδικούς Internet και Mobile Banking.
Για όσους δεν είναι εταιρικοί πελάτες της Εθνικής Τράπεζας, δίνεται η δυνατότητα online onboarding μέσω της σχετικής εφαρμογής: