Στην αλλαγή του καταστατικού της, με την επέκταση του σκοπού της στην παραγωγή, εμφιάλωση, εισαγωγή, εξαγωγή, αντιπροσώπευση, διανομή και διάθεση μεταξύ άλλων και ηδύποτων, οινοπνευματωδών ποτών, σύνθετων αλκοολούχων παρασκευασμάτων κ.ά. προχώρησε στα τέλη Απριλίου η Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Η κίνηση αυτή κρίθηκε αναγκαία καθώς η ελληνική θυγατρική του δανικού ομίλου Carlsberg επεκτείνει τη συνεργασία της με την Diageo.
Σήμερα η ελληνική θυγατρική του ομίλου Carlsberg, με βάση την αρχική συμφωνία με την Diageo, έχει την αποκλειστική διανομή μόνο της μπύρας Guinness, συνεργασία που αναμένεται να διευρυνθεί με την ανάληψη και της διανομής της σειρά των «draught cocktails» της Diageo.
Σε ό,τι αφορά το βασικό της προϊόν, την μπύρα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με βάση το διετές επενδυτικό πλάνο για το 2023-2024 σκοπεύει να υλοποιήσει επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ σε υποδομές στο εργοστάσιο, αλλά και στην προώθηση της Carlsberg τόσο σε φιάλη όσο και σε κουτάκι, με στόχο την αύξηση των μεριδίων της και των εξαγωγών της. Την πενταετία 2018-2022 οι εξαγωγές αυξήθηκαν συνολικά 37%, φθάνοντας πέρυσι να αντιπροσωπεύουν το 11% του ετήσιου κύκλου εργασιών.
Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών της αποτελεσμάτων το 2022, η εταιρεία πέτυχε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 11%, δηλαδή προσέγγισε τα 156 εκατ. ευρώ και 22% των EBIT σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Μέρος αυτής της αύξησης οφείλεται στις ανατιμήσεις -πέρυσι η εταιρεία έκανε δύο κύκλους ανατίμησης των προϊόντων της- ενώ για τη φετινή χρονιά ο στόχος είναι να μην υπάρξουν νέες, χωρίς ωστόσο και να αποκλείεται ένα τέτοιο ενδεχόμενο.