Τι αλλάζει στον χωροταξικό χάρτη της λιανικής

Πώς περπάτησε για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ η προσπάθεια συνύπαρξης με άλλα καταστήματα. Τι είπαν οι επικεφαλής των εταιρειών Φουρλής - Βασίλης Φουρλής, METRO - Αριστοτέλη Παντελιάδη και Mondelez Greece - Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος, στο DEF.

Δημοσιεύθηκε: 27 Απριλίου 2023 - 20:38

Load more

“Δεν έχουμε δει τίποτα από τον νέο χωροταξικό χάρτη της λιανικής. Ο καταναλωτής θα μας οδηγήσει σε σημεία που δεν φανταζόμαστε. Έχουμε μπροστά μας ενδιαφέροντες καιρούς” είπε νωρίτερα ο επικεφαλής του ομίλου Φουρλής, Βασίλης Φουρλής κατά τη διάρκεια συζήτησης με θέμα "Win the Town to Win the Future of Retail” που πραγματοποιήθηκε στο Delphi Economic Forum.

Ο κ. Φουρλής, σημείωσε πως οδεύουμε σε μια κυκλική οικονομία, και ότι αυτό που απαιτείται είναι ανοικτό μυαλό, επενδύσεις και ταλέντα που θα σηκώσουν το βάρος αυτής της νέας μετάβασης.

Με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της METRO κ. Αριστοτέλη Παντελιάδη να σημειώνει πως η συνύπαρξη με άλλα καταστήματα δεν έχει αποδώσει για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ όσο για τα συνεργαζόμενα concepts.

«Ένα σούπερ μάρκετ έχει τακτικές επισκέψεις 800-1.000 πελάτες καθημερινά άρα αποτελεί το σημείο που τραβάει κόσμο και έχει χρησιμοποιηθεί ως άγκυρα σε εμπορικά κέντρα», είπε και διερωτήθηκε «τι έχει να κερδίσει το σούπερ μάρκετ».

Ως παράδειγμα έφερε την 6χρονη συνύπαρξη με κατάστημα της Praktiker όπου το μοντέλο δεν δούλεψε. Όμως σημείωσε «η συνύπαρξη δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς» αν και έσπευσε να αναφέρει ότι στη Γερμανία η συνύπαρξη ενός κλασικού σούπερ μάρκετ και ενός discounter έχει νόημα. «Πράγματα που μας φαίνονται σε κάποιες φάσεις ταμπού, μπορεί να αποτελούν πολύ καλές λύσεις» σημείωσε.

Μιλώντας για την τεχνητή νοημοσύνη είπε πως μπορεί να βοηθήσει στην ανάλυση των data, «όμως δίπλα στην ΑΙ θα χρειαζόμαστε και τη φυσική νοημοσύνη», είπε. «Ο κίνδυνος» σημείωσε «είναι να χαθείς στα στοιχεία και μόνο να αναλύεις τα στοιχεία. Η δική μας κρίση θα θέσει τα ερωτήματα για να πάρουμε τις σωστές απαντήσεις» ανέφερε.

Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Mondelez Greece κ. Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος ανέφερε πως το 70% των ανθρώπων καταναλώνουν δύο σνακ την ημέρα και το 50% αντικαθιστά ένα γεύμα με σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μιλώντας για την τεχνολογία σημείωσε «οφείλουμε από κοινού να δημιουργήσουμε εμπειρίες στους καταναλωτές και να τους φέρουμε πίσω στα καταστήματα».

Με τον κ. Βασίλη Κουτεντάκη από την Τράπεζα Πειραιώς να σημειώνει πως η Τράπεζα προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών.

«Η αγοραστική δυνατότητα έχει γίνει 24/7 και η τράπεζα πρέπει να προσαρμοστεί τις ανάγκες του πελάτη και του εμπόρου».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων