Νέα εργαλεία εκπαίδευσης και εξυπηρέτησης συνεργατών από την Skroutz

Πρόκειται για τη νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης Skroutz Academy, καθώς και την υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης. Τι πλεονεκτήματα προσφέρουν.

Δημοσιεύθηκε: 25 Απριλίου 2023 - 12:53

Load more

To Skroutz παρουσιάζει τη νέα πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy και τη νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πλατφόρμα εκπαίδευσης συνεργατών Skroutz Academy δημιουργήθηκε για να μάθουν οι έμποροι να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τους προσφέρει το Skroutz. Μέσα από μία σειρά διαδραστικών μαθημάτων, θα έχουν τη δυνατότητα να μάθουν πώς μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση της επιχείρησής τους και να πετύχουν υψηλότερες πωλήσεις μέσω του Skroutz Marketplace.

Το Skroutz Academy θα προσφέρει στους συνεργάτες:

Η πλατφόρμα μέχρι τώρα περιλαμβάνει 45 μαθήματα που περιλαμβάνουν διαδραστικές εκπαιδεύσεις, quizzes, videos και σενάρια επιτυχίας, ενώ νέα μαθήματα ανεβαίνουν κάθε μήνα ανάλογα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν.

Στις θεματικές ενότητες εκπαιδεύσεων περιλαμβάνονται η διαχείριση καταστήματος, προϊόντων και παραγγελιών, η αξιοποίηση των διαθέσιμων υπηρεσιών όπως και η βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης. Μελλοντικά αναμένεται να προστεθούν μαθήματα με ασκήσεις προσομοίωσης, σύντομους οδηγούς, καθώς και μαθήματα για την επίλυση διαχειριστικών ζητημάτων, αλλά και γενικής γνώσης που θα βοηθήσουν τη γενικότερη εξέλιξη των συνεργατών.

Τα συνεργαζόμενα καταστήματα και οι έμποροι που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για το Skroutz Academy, μπορούν να επισκεφθούν την πλατφόρμα εδώ.

Στο ίδιο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της πλατφόρμας και βελτίωσης του επιπέδου εξυπηρέτησης των συνεργατών της, το Skroutz ενσωματώνει τη νέα υπηρεσία εικονικής εξυπηρέτησης συνεργατών, αναγνωρίζοντας την ανάγκη τους για όλο και μεγαλύτερη υποστήριξη σε θέματα όπως η κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας στη μεταφορική.

Ο νέος εικονικός βοηθός των συνεργατών απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των συνεργατών. Σε πρώτη φάση ο εικονικός βοηθός καλύπτει μόνο περιπτώσεις καθυστερημένης παράδοσης ενημερώνοντας τους συνεργάτες για την κατάσταση της παράδοσης και για τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά στα άμεσα πλάνα είναι να φτάσει σε σημείο να απαντά ολοκληρωμένα για όλα τα ζητήματα σχετικά με τις παραδόσεις και τις μεταφορικές.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων