Η ετήσια κατά κεφαλήν κατανάλωση των Ελλήνων σε καφέ υπολογίζεται στις 500 κούπες. Από αυτή την ποσότητα, το 50% αφορά τον ελληνικό καφέ, που καταναλώνεται κυρίως εντός του σπιτιού, το 20% τον στιγμιαίο, ενώ το υπόλοιπο το μοιράζονται ο καφές φίλτρου και ο εσπρέσο. Με τον τελευταίο, τον εσπρέσο, να καταγράφει τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τόσο στην επιτόπια κατανάλωση (HORECA-ξενοδοχεία και εστίαση) όσο και στο σπίτι.
Σε αυτή την κατηγορία κάνει άνοιγμα με δύο διαφορετικά brands, το Costa Coffee και τον ιταλικό καφέ Vergnano, το τελευταίο διάστημα η Coca Cola 3E.
Χθες Πέμπτη στον κέντρο της Αθήνας, παρουσία συνεργατών της εταιρείας από τον κλάδο του HORECA και εκπροσώπων του Τύπου, έγινε η επίσημη παρουσίαση του ιταλικού καφέ που από το καλοκαίρι του 2021 η Cοca Cοla HBC έχει αποκτήσει ποσοστό 30%.
«Στόχος μας είναι να κάνουμε τον Caffè Vergnano ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σήματα ιταλικού καφέ στην Ελλάδα», είπε η Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Cοca Cοla 3E για την Ελλάδα και την Κύπρο. Πώς όμως θα γίνει αυτό και ποιο είναι το πλάνο διείσδυσης της εταιρείας σε αυτή την κατηγορία;
Από το δεύτερο εξάμηνο του 2022 έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση του προϊόντος σε 100 καταστήματα, εντός του έτους προβλέπεται η τοποθέτηση σε επιπλέον 300 σημεία, με στόχο σε βάθος πενταετίας το προϊόν να βρίσκεται σε 1.000 μαγαζιά ανά την επικράτεια. Στον σχεδιασμό δεν υπάρχει η δημιουργία αλυσίδας ομώνυμων καταστημάτων, όμως στο πλάνο είναι η τοποθέτησή του και στη λιανική (σούπερ μάρκετ).
Με την Carolina Vergnano, διευθύνουσα σύμβουλο της Caffè Vergnano να αναφέρει: «Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες». Σε ερώτηση του Euro2day.gr προς την κυρία Vergnano αν υπάρχει option για διεύρυνση του μεριδίου που ελέγχει σήμερα η Cοca Cοla HBC στον ιταλικό οίκο, η επικεφαλής του απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Εκτός από τον καφέ Vergnano, η Cοca Cοla 3E έχει παρουσία στην αγορά και με τον καφέ Costa Coffee, όπου το μερίδιό του στο σούπερ μάρκετ είναι 5,5% στις κάψουλες και 8% στον αλεσμένο, ενώ ο στόχος είναι να αγγίξει το 10%. Παράλληλα ο καφές Costa Coffee «σερβίρεται» και σε 500 σημεία πώλησης στο κανάλι του HORECA.