Οι διεθνείς προκλήσεις και ανατιμήσεις σε όλες τις κατηγορίες, οι σημαντικές επενδύσεις, η αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2023 βρέθηκαν μεταξύ άλλων στο επίκεντρο του ετήσιου Συνέδριου Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας.
Στο φετινό συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά δια ζώσης ύστερα από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Kρι Κρι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, η Kρι Κρι σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, ενώ ήταν η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
Η εταιρία ανακοίνωσε το λανσάρισμα νέων γεύσεων παγωτών αλλά και την αναβάθμιση της εικόνας του Επαγγελματικού της Παγωτού με νέο branding και νέο λογότυπο στα σημεία πώλησης.
Στο πλαίσιο του Συνέδριου Παγωτού για το 2023, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το 2022, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία, η ενεργειακή κρίση και η αύξηση τιμών, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά, «ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ με απόλαυση Kρι Κρι», όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2023 να είναι μια χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά κάθε προσδοκία».