Λίγες μόλις εβδομάδες μετά το άνοιγμα του νέου καταστήματός της στο εμπορικό κέντρο Kosmopolis στην Κομοτηνή, η τουρκική αλυσίδα LC Waikiki εγκαινιάζει το πλάνο ανάπτυξης του 2023 με τρία ακόμη καταστήματα, βάσει υπογεγραμμένων συμβάσεων, ενώ προ των πυλών είναι και άλλες συμφωνίες.
Η «τουρκική Ζara», όπως συνηθίζεται να την αποκαλούν, απολαμβάνει ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης πωλήσεων, με σχεδόν διπλάσιο τζίρο από έτος σε έτος. Υλοποιεί με συνέπεια το επενδυτικό της πλάνο στην Ελλάδα, με στόχο τα 40 καταστήματα σε πρώτη φάση, όπως είχε αναφέρει πρόσφατα στο Euro2day.gr ο Burç Korkmazlar, Deputy General Manager της LC Waikiki. Μάλιστα ικανοποιήθηκε και ο στόχος που έθεσε για 10 καταστήματα το 2022.
Η LC Waikiki συνεχίζει απρόσκοπτα την επεκτατική στρατηγική της χωρίς να πτοείται από τον ανταγωνισμό ξένων σημάτων που δραστηριοποιούνται στην αγορά και νέων που αναμένεται να τοποθετηθούν. Το επιτελείο της εταιρείας θεωρεί ότι το brand διαθέτει συγκριτικά πλεονεκτήματα ως προς την ποιότητα των προϊόντων και το επιχειρηματικό μοντέλο. Επιπλέον φαίνεται να ευνοείται από τη συγκυρία της κρίσης, που οι καταναλωτές στρέφονται σε προϊόντα προσιτής τιμής αναζητώντας την καλύτερη σχέση ποιότητας/αξίας.
Η εταιρεία το 2022 επεκτάθηκε στην Αττική. Χτίζει ωστόσο ισχυρή θέση στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, όπου άλλωστε εγκαινίασε την παρουσία της το 2018 με το πρώτο κατάστημα στην Ξάνθη, στο εμπορικό κέντρο Flamingo. Από εκεί η μάρκα έγινε γνωστή στο ελληνικό κοινό, αν και πολλοί ντόπιοι τη γνώριζαν από τις επισκέψεις τους σε κοντινές τουρκικές πόλεις όπως η Κωνσταντινούπολη και η Αδριανούπολη.
3+ νέα καταστήματα τους πρώτους μήνες του 2023
Σήμερα έχει καταστήματα και σε Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή ενώ σύντομα θα αποκτήσει παρουσία και στην Καβάλα, όπου έχει εξασφαλίσει ακίνητο-φιλέτο στο κέντρο της πόλης, με το οποίο «φλέρταραν» και άλλες πολυεθνικές. Πρόκειται για τριώροφο κτίριο στην κεντρική πλατεία της πόλης, που αυτή την περίοδο ανακατασκευάζεται για να παραδοθεί μέχρι μέσα Μαΐου, σύμφωνα με τις πληροφορίες.
Η αλυσίδα επεκτείνεται ωστόσο και στη νότια Ελλάδα, καθώς ετοιμάζει κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza στο Ηράκλειο της Κρήτης, που αναμένεται να ανοίξει περί τα τέλη Φεβρουαρίου. Ένα ακόμη LC Waikiki αναπτύσσεται στα Γιάννενα, στο εμπορικό πάρκο του ομίλου Fοurlis, στο πλαίσιο της επανατοποθέτησης της ΙΚΕΑ με μικρότερη διάταξη. Τα εγκαίνια του καταστήματος LC Waikiki αναμένονται γύρω στην άνοιξη.
Η ώθηση στα οικονομικά μεγέθη
Με τα νέα καταστήματα η αλυσίδα θα φτάσει τα 13 σημεία πώλησης ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι τελούν υπό διαπραγμάτευση και νέα συμβόλαια, εκ των οποίων ορισμένα που αφορούν στην Αθήνα εκτιμάται ότι θα κλείσουν πολύ σύντομα και πιθανόν τα εγκαίνια να δρομολογηθούν άμεσα. Έτσι η LC Waikiki πριμοδοτεί τον τζίρο της που οδεύει σε διπλασιασμό, σκορ που εκτιμάται ότι πέτυχε και το 2022.
Με βάση τα δημοσιευμένα επίσημα στοιχεία το 2021, με 6 καταστήματα, εμφάνισε κύκλο εργασιών 12,7 εκατ. ευρώ, έναντι 7,2 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ήτοι αύξηση 76,3%, με καθαρά κέρδη μετά από φόρους 1 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 887,6 χιλ. ευρώ αντίστοιχα.