Alpha Bank: Λανσάρει την bizpay για τη διαχείριση εταιρικών εξόδων

Την ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση, δημιούργησε η τράπεζα σε συνεργασία με την Visa. Ποια πλεονεκτήματα προσφέρει στους χρήστες.

Δημοσιεύθηκε: 28 Δεκεμβρίου 2022 - 14:47

Load more

Η Alpha Bank, δημιούργησε και λανσάρει το bizpay ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση για τη διαχείριση και καταχώριση των εταιρικών εξόδων.

Με τις κάρτες bizpay prepaid Visa, τo bizpay app και το myAlpha Web Επιχειρήσεων, το bizpay από την Αlpha Bank ήρθε για να διευκολύνει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, φέρνοντας στα χέρια τους μία ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση, που διευκολύνει τη διαχείριση και καταχώριση των εταιρικών εξόδων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Οι νέες δυνατότητες 

Το bizpay παρέχει επαναφορτιζόμενες προπληρωμένες κάρτες Visa, που καλύπτουν όλες τις καθημερινές ανάγκες της επιχείρησης: τη bizpay γενικής χρήσης, τη bizpay εξόδων κίνησης (καύσιμα, ταξί, διόδια, κ.ά.), και τη bizpay εξόδων διατροφής. Οι κάρτες bizpay prepaid Visa είναι συμβατές με όλα τα wallets που παρέχει η Αlpha Bank και με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τις Τράπεζας, όπως το Αlpha Secure Web. Οι προπληρωμένες κάρτες φορτίζονται και αποφορτίζονται αποκλειστικά από την επιχείρηση, μέσα από το myΑlpha Web Επιχειρήσεων με χρέωση εταιρικού τραπεζικού λογαριασμού.

Παράλληλα, με τη δωρεάν εφαρμογή bizpay app για Android και iOS συσκευές, οι υπάλληλοι και συνεργάτες της επιχείρησης μπορούν με το πάτημα ενός κουμπιού να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και το υπόλοιπο ποσό της κάρτας τους, αλλά και να στέλνουν τις αποδείξεις και τα τιμολόγιά τους εύκολα και ψηφιακά: μπορούν απλά να τα φωτογραφίζουν και τα υποβάλλουν στην επιχείρηση μέσω της εφαρμογής. Έτσι, το λογιστήριο και η οικονομική διεύθυνση μπορούν να παρακολουθήσουν αποτελεσματικότερα τα ποσά φόρτισης και αποφόρτισης συγκεντρωτικά και να ελέγχουν με ασφάλεια τις δαπάνες και τα παραστατικά τους σε ζωντανό χρόνο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το bizpay, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση εξυπηρετεί τις ανάγκες μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων. Η ευκολία έκδοσης και η ασφάλεια της χρήσης των προπληρωμένων καρτών είναι μόνο μερικά από τα οφέλη του, όμως το κέρδος για τις επιχειρήσεις δεν περιορίζεται μονάχα σε αυτά. Το bizpay μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο στις επιχειρήσεις μέσω της συνδυαστικής χρήσης του bizpay app και του myΑlpha Web Επιχειρήσεων, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση της γραφειοκρατίας εντός του οργανισμού και την καλύτερη διαχείριση χρόνου των στελεχών τους.

Παράλληλα, η κάρτα εξόδων διατροφής μπορεί να αντικαταστήσει τις διατακτικές σίτισης (meal vouchers) που πολλές επιχειρήσεις προσφέρουν στους υπαλλήλους τους ως επιβράβευση αποδοτικότητας, παροχή η οποία απαλλάσσεται της φορολογίας εισοδήματος (έως 6 ευρώ/ημερησίως και έως 1.452 ευρώ ετησίως) σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία.

Τέλος, η μείωση του όγκου των εντύπων (αποδείξεις, τιμολόγια, κ.ά.), διευκολύνει την εφαρμογή πολιτικών βιώσιμων προς το περιβάλλον, καθώς επιτρέπει στις εταιρείες να συνεχίσουν να λειτουργούν αποτελεσματικά με ένα πιο θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Ο Γιάννος Ιωαννίδης, Επικεφαλής της Διεύθυνσης Προϊόντων Λιανικής Τραπεζικής της Αlpha Bank, δήλωσε σχετικά: «Σε μια εποχή που οι επιχειρήσεις καλούνται να διαχειριστούν έναν ολοένα και αυξανόμενο όγκο ψηφιακών δεδομένων, η διαχείριση και καταχώριση εταιρικών δαπανών με παραδοσιακούς τρόπους μπορεί να αποτελέσει έναν επιπλέον φόρτο, που δεσμεύει πολύτιμο χρόνο. Με το bizpay, η Αlpha Bank θέτει στη διάθεση των επιχειρήσεων μία ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση, που κάνει την καθημερινότητα όλων πιο εύκολη, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον εργαζόμενο και την επιχείρηση, καθώς απλοποιώντας τη διαδικασία καταχώρισης και διαχείρισης των εταιρικών δαπανών, εξοικονομεί πόρους και απελευθερώνει χρόνο που μπορεί να επενδυθεί σε διεργασίες που παράγουν υψηλή προστιθέμενη αξία».

Ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa για την Ελλάδα, δήλωσε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συμμετοχή μας στην υλοποίηση των προπληρωμένων καρτών bizpay Visa και της εφαρμογής bizpay, της πρώτης ολοκληρωμένης ψηφιακής λύσης για μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, από έναν έμπιστο συνεργάτη μας, την Αlpha Bank, για τη διαχείριση των εταιρικών δαπανών. Πρόκειται για μια εμπνευσμένη, εύχρηστη και ασφαλή λύση που ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των επιχειρήσεων και προωθεί περαιτέρω την ψηφιοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και διαχείρισης. Στη Visa παραμένουμε προσηλωμένοι στην υποστήριξη καινοτόμων λύσεων, που προωθούν τις βιώσιμες επιχειρήσεις, επεκτείνουν την αποτελεσματικότητα και υποστηρίζουν την ανάπτυξη του επιχειρείν στην Ελλάδα».

Περισσότερα εδώ.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων