Μέσα από κρατικές και ιδιωτικές επενδύσεις αλλά και τις ευκαιρίες που δίνει το Ταμείο Ανάκαμψης αναμένεται να αυξήσει τον τζίρο της η LG Electronics Hellas το 2023, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι ο νέος χρόνος θα έχει προκλήσεις λόγω της ενεργειακής κρίσης αλλά και του πολέμου στην Ουκρανία.
Παρ΄ όλα αυτά, όπως είπε ο Γιάννης Μαντάς, διευθυντής της LG Business Solutions, το 2023 θα είναι χρονιά επενδύσεων καθώς εδώ και πολλά χρόνια ήταν παγωμένες, δίνοντας σαν παράδειγμα τα ξενοδοχεία άπου φέτος είχαν πληρότητα ανάλογη με το 2019.
Η εταιρεία, μέλος του κορεατικού κολοσσού τεχνολογίας, προσβλέπει σε αύξηση εσόδων από την ελληνική αγορά και για το 2022 αλλά και για τα επόμενα έτη, κυρίως από τις πωλήσεις στο B2B κομμάτι. «Μέσα στην κρίση υπήρχαν επενδύσεις σε ξενοδοχεία ενώ πλέον και οι αντλίες θερμότητας πάνε... σφαίρα. Το 2023 είναι χρόνια με προκλήσεις, αλλά περιμένουμε ανάπτυξη» είπε ο κ. Μαντάς.
Η εταιρεία συμμετέχει στον διαγωνισμό για την εγκατάσταση 36.000 διαδραστικών πινάκων σε όλα τα σχολεία της χώρας όπου ο ανάδοχος αναμένεται στις αρχές του 2023 με στόχο να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Απρίλιο. Το έργο χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκά κονδύλια και θα αλλάξει τον τρόπο διδασκαλίας σε όλα τα ελληνικά σχολεία.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην επένδυση του Ελληνικού αλλά και στην επέκταση του μετρό όπου η εταιρεία θα δείξει ενδιαφέρον να συμμετάσχει σε λύσεις κλιματισμού και τηλεοράσεις – monitor.
Όσον αφορά το τζίρο της LG Electronics Hellas, ο κ. Μαντάς είπε ότι για το 2022 αναμένεται να φτάσει τα 175 εκατ. δολ., εκ των οποίων τα 70 εκατ. μόνο από την B2B αγορά η οποία το 2023 αναμένεται να καλύπτει το 50% του τζίρου από 43% φέτος.
Ο κ. Μαντάς έκανε ιδιαίτερα αναφορά στην συμφωνία που έχει η εταιρεία με τη ΔΕΗ για την αγορά αντλιών θερμότητας που έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο και, όπως ανέφερε, έχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Στο πλαίσιο της συμφωνίας η ΔEΗ δίνει στους νέους πελάτες δωροεπιταγή 500 ευρώ για την τοποθέτηση αντλιών θερμότητας από την LG ενώ παράλληλα προχωρά σε ειδικές προσφορές μέσα από τα συμβόλαια που υπογράφει με τους καταναλαωτές.
Τα νέα προϊόντα
Ρομπότ που θα δίνουν λύσεις σε επαγγελματίες αλλά και ειδικές μπαταρίες που θα τοποθετούνται στο σπίτι και θα συνδυάζονται με ηλικιακά πάνελ ή άλλες μορφές ενέργειες και θα φορτίζουν την ημέρα παρέχοντας ηλεκτροδότηση τη νύχτα είναι τα νέα προϊόντα που θα διατεθούν στην ελληνική αγορά από την LG.
Ήδη η διοίκηση της εταιρείας διερευνά την ελληνική αγορά για πιθανή ζήτηση σε ρομπότ, και συγκεκριμένα σε ρομπότ που θα καθαρίζουν μεγάλους χώρους όπως πολυκαταστήματα αλλά και θα κουρεύουν το γκαζόν σε γήπεδα γκολφ ή γήπεδα ποδοσφαίρου.
Στο ίδιο πλαίσιο, το 2023 αναμένονται οι νέες μπαταρίες που θα τοποθετούνται σε σπίτια ή επιχειρήσεις και θα έχουν την δυνατότητα φόρτισης κατά τη διάρκεια της ημέρας παρέχοντας ηλεκτρική ενέργεια το βράδυ.
Η συνεργασία με το γήπεδο της ΑΕΚ
Η νέα λύση κλιματισμού με τεχνητή νοημοσύνη αλλά και οι οθόνες με ευκρίνεια και ζωντανά χρώματα έχουν «ντύσει» το γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Η LG, που στηρίζει και με χορηγίες την ομάδα της ΑΕΚ, έχει χρησιμοποιήσει στο γήπεδο συστήματα που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε γήπεδο στην χώρα μας, παρέχοντας μοναδική εικόνα μέσα από τις διάφορες τηλεοράσεις και πάνελ αλλά και προηγμένο κλιματισμό που είναι συνδεδεμένος σε ειδικό λογισμικό δίνοντας την δυνατότητα στην ΑΕΚ να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε event.
Παράλληλα ο κ. Μαντάς αναφέρθηκε και σε άλλες συνεργασίες όπως με το Costa Navarino για τον κλιματισμό, την Fraport Hellas για την εγκατάσταση οθονών κ.λπ.