Αύξηση 17% στην αξία του εμπορικού σήματος της Samsung

Στα $87,7 δισ. αξιολογήθηκε το brand της. Ανάμεσα στα πέντε καλύτερα για το 2022. Ποιες καινοτομίες εισήγαγε για κινητές και οικιακές συσκευές.

Δημοσιεύθηκε: 7 Νοεμβρίου 2022 - 16:10

Load more

Η Samsung Electronics Co. αναγνωρίστηκε από την Interbrand, μια παγκόσμια εταιρεία συμβούλων εμπορικών σημάτων, ως μία από τις πέντε κορυφαίες εταιρείες στην κατηγορία Best Global Brands 2022. Κάθε χρόνο, η Interbrand ανακοινώνει τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως και η αξία του εμπορικού σήματος της Samsung αξιολογήθηκε στα 87,7 δισ. δολάρια, που συνιστά αύξηση 17% σε σύγκριση με τα 74,6 δισ. δολάρια το 2021, κατατάσσοντας την εταιρεία στην πέμπτη θέση για τρία συνεχόμενα έτη, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το επίτευγμα βασίστηκε στην αποκατάσταση των οικονομικών επιδόσεων της Samsung, οι οποίες βρίσκονται πλέον κοντά στα προ πανδημίας επίπεδα, και στην υψηλότερη ζήτηση μνήμης λόγω της αύξησης της χρήσης δεδομένων. Το 2021, η Samsung σημείωσε αύξηση της αξίας του brand κατά 20% σε σύγκριση με το 2020 και φέτος, συνεχίζει τη διψήφια αύξηση. Η εταιρεία μπήκε για πρώτη φορά στη λίστα με τα 10 κορυφαία προϊόντα το 2012, καταλαμβάνοντας την ένατη θέση, και έχει καταφέρει να ανεβαίνει κάθε χρόνο θέση, φτάνοντας στην έκτη θέση το 2017 και την πέμπτη θέση το 2020.

«Η Samsung Electronics κατάφερε να καταγράψει δύο συνεχόμενα έτη διψήφιας αύξησης της αξίας του brand, χάρη στην υποστήριξη των πελατών μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε η YH Lee, Πρόεδρος και Διευθυντής Μάρκετινγκ της Samsung Electronics. «Η εταιρεία ανταποδίδει αυτή την αναγνώριση. Όλοι μαζί εργαζόμαστε ως ομάδα για να προσφέρουμε μια ακόμη καλύτερη και ικανοποιητική εμπειρία στους χρήστες».

Διάφοροι παράγοντες που αξιολογήθηκαν από την Interbrand για την οικοδόμηση της αξίας της μάρκας Samsung

Στα τέλη του 2021, η Samsung Electronics συγχώνευσε το τμήμα SET και δημιούργησε το τμήμα Device eXperience για να αυξήσει τη συνέργεια μεταξύ των προϊόντων της και να προσφέρει στους πελάτες της μια αναβαθμισμένη εμπειρία τεχνολογίας. Επιπλέον, η Samsung εγκαινίασε το Customer eXperience-Multi Device Experience Center για να ενισχύσει την εμπειρία σύνδεσης πολλαπλών συσκευών.

Παράλληλα, η Samsung έχει ενσωματώσει το SmartThings σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων της, δημιουργώντας ένα οικοσύστημα χωρίς αποκλεισμούς και μια εμπειρία πολλαπλών συσκευών. Το SmartThings δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις συσκευές Samsung τους, καθώς και τα προϊόντα τρίτων κατασκευαστών που μπορεί να έχουν ήδη στην κατοχή τους.

Ακόμη, το Εργαστήριο Μελλοντικής Γενιάς (Future Generation Lab) της Samsung προωθεί τη συζήτηση γύρω από τις δραστηριότητες της επόμενης γενιάς. Οι γνώσεις από το εργαστήριο έχουν εφαρμοστεί στα προϊόντα και στις δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Εκτός από τα καινοτόμα προϊόντα που βασίζονται στις εμπειρίες των καταναλωτών, η ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI), το 5G, η αυτοκινητοβιομηχανία και η ρομποτική μέσω σταθερών επενδύσεων έπαιξε επίσης ρόλο στην ανάπτυξη της Samsung.

Αναγνωρισμένες προσπάθειες της Samsung σε κάθε τμήμα προϊόντων για καλύτερη εμπειρία πελατών

Κινητές συσκευέςΔίκτυοΟπτική απεικόνιση
Οικιακές συσκευέςΗμιαγωγοί

Τα καλύτερα παγκόσμια εμπορικά σήματα της Interbrand απαριθμούνται σύμφωνα με την αξιολόγηση της αξίας κάθε εμπορικού σήματος, η οποία είναι αποτέλεσμα μιας ολοκληρωμένης ανάλυσης των οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας, της επιρροής του εμπορικού σήματος στις αγορές των πελατών και της ανταγωνιστικότητας του εμπορικού σήματος.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων