Global Finance: Καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στη Δυτ. Ευρώπη η Eurobank

Tρίτη διαδοχική χρονιά που το διεθνούς κύρους αμερικανικό περιοδικό Global Finance βραβεύει την ελληνική τράπεζα.

Δημοσιεύθηκε: 17 Οκτωβρίου 2022 - 12:35

Load more

Το βραβείο της “Best Consumer Digital Bank in Western Europe for 2022” (Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2022) απέσπασε η Eurobank, για τρίτη διαδοχική χρονιά, από το διεθνούς κύρους αμερικανικό περιοδικό Global Finance, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η Eurobank αναδείχθηκε επίσης:

  1. The Best Consumer Digital Bank in Greece for 2022 (Η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες στην Ελλάδα για το 2022),
  2. The Best Corporate Digital Bank in Greece for 2022 (Η Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Επιχειρήσεις στην Ελλάδα για το 2022) καθώς και
  3. The Best Open Banking APIs in Western Europe for 2022 (Consumer) (Η Καλύτερη υπηρεσία ανοικτής τραπεζικής για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2022), αποτελώντας και τη μοναδική ελληνική συστημική τράπεζα που απέσπασε φέτος τετραπλή διάκριση από το διεθνούς κύρους περιοδικό.

Κάθε χρόνο οι διακρίσεις του περιοδικού Global Finance συνιστούν αξιόπιστο δείκτη αναγνώρισης των βέλτιστων πρακτικών στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Οι νικητές επιλέχθηκαν από συμμετοχές που αξιολογήθηκαν από μια παγκόσμιας κλάσης επιτροπή κριτών και τους συντάκτες του Global Finance. Ανάμεσα στα βασικά κριτήρια για την επιλογή των νικητών και την απονομή των διακρίσεων είναι η ισχυρή στρατηγική για την προσέλκυση πελατών μέσω ψηφιακών εφαρμογών και η παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, η ανάπτυξη του πελατολογίου που κάνει χρήση των ηλεκτρονικών δικτύων (ψηφιακό πελατολόγιο), ο επιτυχημένος σχεδιασμός και η λειτουργικότητα των ψηφιακών εφαρμογών, καθώς και το εύρος των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Ενδεικτικά κριτήρια που αξιολογήθηκαν ως προς τη λειτουργικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι:

Οι παραπάνω διακριθείσες λειτουργικότητες υλοποιούνται από το Digital Factory, το ψηφιακό εργοστάσιο της Eurobank, το οποίο παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός λειτουργικού «Omnichannel σχεδιασμού», με στόχο ο πελάτης να απολαμβάνει ενιαία εικόνα (branding / awareness) και υψηλά επίπεδα διαλειτουργικότητας μεταξύ των ψηφιακών καναλιών, αλλά και με το Δίκτυο καταστημάτων βάσει του Phygital μοντέλου της Eurobank.

Μπορείτε να δείτε τις βραβεύσεις της Eurobank εδώ.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων