Η ΔΕΗ, πάντα δίπλα στους πελάτες της, δημιουργεί νέες υπηρεσίες και βελτιώνει την εξυπηρέτησή της, ενώ ταυτόχρονα παρέχει ακόμα περισσότερες διευκολύνσεις πληρωμών σε όσους πελάτες δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στην εξόφληση των λογαριασμών τους κατά τη δύσκολη αυτή περίοδο της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης.
Οι πελάτες με ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους με τα προγράμματα διακανονισμών της ΔEΗ. Έως τις 10 Νοεμβρίου δίνεται επιπλέον η δυνατότητα να ενταχθούν σε ένα νέο πρόγραμμα διακανονισμού* 6 δόσεων, λαμβάνοντας ως επιβράβευση την επιστροφή της προκαταβολής κατά την εξόφληση του διακανονισμού. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πελάτες της ΔEΗ με οφειλή από €500 έως και €3.000 και η προκαταβολή εξαρτάται από το ύψος της οφειλής.
Συγκεκριμένα:
Η συγκεκριμένη μορφή διακανονισμού ισχύει για τους πελάτες που θα διακανονίσουν τις οφειλές τους και θα πληρώσουν την προκαταβολή έως 10 Νοεμβρίου.
Παράλληλα, η ΔEΗ εξακολουθεί να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών με πιστωτική κάρτα σε έως 6 άτοκες δόσεις για ποσά από 200 ευρώ και άνω.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διευκολύνσεις πληρωμών, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο 800-900-1000.
*τα υφιστάμενα προγράμματα διακανονισμών της ΔEΗ παραμένουν σε ισχύ.