Ο όμιλος της Radisson Hotel Group ανακοινώνει ρεκόρ ανάπτυξης στην Ελλάδα, με τέσσερις συμφωνίες και τρεις νέες προσθήκες μέχρι σήμερα, αποκτώντας καθοριστικό ρόλο στη διεθνή αναπτυξιακή δραστηριότητα της χώρας.
Οπως αναφέρει ο όμιλος σε σχετική ανακοίνωση, το 2022 σηματοδοτεί μια εντυπωσιακή χρονιά για τον όμιλο, καθώς συνεχίζει να βασίζεται στην αυξανόμενη εμπιστοσύνη των στρατηγικών επενδυτών και συνεργατών του. Με την υπογραφή δύο νέων ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Αθήνα και δύο ακόμη στη Μύκονο και τη Σκιάθο, τα οποία άνοιξαν φέτος, το portfolio του ομίλου αριθμεί πλέον οκτώ ακίνητα, με σχεδόν 1.000 δωμάτια σε λειτουργία ή υπό κατασκευή.
Τους τελευταίους μήνες, ο Όμιλος Radisson Hotel Group έχει εισαγάγει πολλά από τα brands του στην ελληνική αγορά. Πρόσφατα, ανακοίνωσε την υπογραφή της συμφωνίας του Radisson RED Mitropoleos Square Athens, του πρώτου ξενοδοχείου που θα λειτουργεί υπό το brand Radisson RED στην Ελλάδα, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, ένα παλιό κτήριο γραφείων το οποίο μετατράπηκε σε διαμερίσματα εκλεπτυσμένου design, θα διαθέτει 100 δωμάτια και 150 τ.μ. χώρο συναντήσεων και γυμναστήριο.
Το ξενοδοχείο The Social Kolonaki Athens Hotel, μέλος της Radisson Individuals, που ανοίγει τις πύλες του τον ερχόμενο Νοέμβριο, αποτελεί μια νέα προσθήκη στο διευρυμένο ξενοδοχειακό portfolio του Ομίλου Radisson Individuals στην ελληνική αγορά. Με έδρα την οδό Βουκουρεστίου στην καρδιά της Αθήνας, το The Social Kolonaki Athens Hotel, θα είναι το πρώτο branded ξενοδοχείο στον συγκεκριμένο δρόμο.
Ο όμιλος σημείωσε ακόμη μία σημαντική επέκταση για τη φετινή χρονιά, μεγαλώνοντας το χαρτοφυλάκιο των resorts του, με την προσθήκη δύο θέρετρων στα δημοφιλή νησιά της Μυκόνου και της Σκιάθου. Μαζί με τα νησιωτικά θέρετρα της Σαντορίνης και της Κρήτης, όπου ο Όμιλος Radisson Hotel είναι ήδη παρών, οι δύο νέοι προορισμοί συμπληρώνουν τη λίστα των resorts Radisson Hotel Group.
Στον διεθνώς δημοφιλή προορισμό της Μυκόνου, άνοιξε το Radisson Blu Euphoria Resort, Mykonos τον Μάιο 2022, το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου στο νησί, το οποίο αποτελεί την πρώτη είσοδο ενός μεγάλου διεθνούς ξενοδοχειακού brand για τον συγκεκριμένο προορισμό. Το ξενοδοχείο βρίσκεται λίγα βήματα από την παραλία Καλό Λιβάδι και διαθέτει 34 πολυτελή δωμάτια και σουίτες.
Αντίστοιχα, το πρώτο διεθνούς επωνυμίας ξενοδοχείο της Σκιάθου, το Radisson Resort Plaza Skiathos, άνοιξε τις πόρτες του τον Ιούλιο 2022. Το ξενοδοχείο βρίσκεται στην παραλία Καναπίτσα και συμπεριλαμβάνει 84 δωμάτια και σουίτες μοντέρνας αισθητικής.
Ο Όμιλος Radisson Hotel Group λειτουργεί σήμερα πέντε ξενοδοχεία και θέρετρα στην Ελλάδα, το Radisson Blu Park Hotel στην Αθήνα, το Radisson Blu Beach Resort στη Μίλατο Κρήτης, το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη, το Radisson Blu Euphoria Resort στη Μύκονο και το Radisson Resort Plaza στη Σκιάθο, ενώ δύο ακόμη αναμένεται να ανοίξουν τους επόμενους μήνες.
Ο Elie Younes, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Διευθυντής Ανάπτυξης της Radisson Hotel Group, τόνισε: «Πιστεύουμε σθεναρά στις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς και στις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μετά την εισαγωγή τριών επιπλέον σημάτων στο σύνολο των brands του Ομίλου Radisson Hotel Group στην αγορά το 2022, βλέπουμε ακόμη περισσότερες δυνατότητες επέκτασης, σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες και τους επενδυτές μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη τους στον Όμιλο Radisson Hotel Group».
Ο Elie Milky, Αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και αρμόδιος για την Ανάπτυξη, σημείωσε: «Αυτή ήταν μια χρονιά ρεκόρ-ανάπτυξης για τον Όμιλο Radisson Hotel Group στην Ελλάδα, καθώς αποδείξαμε τον ηγετικό μας ρόλο στην αγορά και την ισχυρή μας θέση απέναντι στον ανταγωνισμό. Το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής μας βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι να βλέπουμε απτά αποτελέσματα, με νέες συμφωνίες και επενδύσεις που ενισχύουν περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη χώρα και συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξή της. Συνεχίζουμε να διευρύνουμε την προσφορά μας προς τους επενδυτές, καθώς βρίσκουμε νέες ευκαιρίες και ακίνητα στο πλαίσιο διαφορετικών κατηγοριών, brands και τοποθεσιών».