Η Μινέττα Ασφαλιστική προχώρησε στην επαναξιολόγηση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, καθώς και το ISO 10002:2018, που αφορά στη διαχείριση παραπόνων και ικανοποίησης πελατών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία διαθέτει από το 2016 πιστοποιημένο σύστημα διαχείρισης ποιότητας κατά ISO 9001, το διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για τη διασφάλιση της ποιότητας το οποίο συνδράμει στη σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης, ώστε να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες του ασφαλισμένου.