Το Public Group, σε συνεργασία με την Endeavor Greece, διοργάνωσαν μια ενδιαφέρουσα βραδιά τεχνολογίας και καινοτομίας, φιλοξενώντας αξιόλογους ιδρυτές 13 ελληνικών scale-up εταιρειών, με αφορμή την παρουσία τους στο πρόσφατο Global Innovation Summit της Endeavor Greece. Οι συγκεκριμένες scale-up εταιρείες φιλοδοξούν να πρωταγωνιστήσουν στον μετασχηματισμό της αγοράς του Retail, μεταμορφώνοντας διαφορετικές πτυχές του χώρου της λιανικής, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Με επίκεντρο τη θεματική “Talent & Innovation for Growth”, οι επιχειρηματίες αντάλλαξαν μεταξύ τους πραγματικές ιστορίες επιτυχίας, ενώ εμβάθυναν στον τρόπο που λειτουργούν τα εταιρικά VC που υποστηρίζουν τις ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες.
Η βραδιά πραγματοποιήθηκε στα εντυπωσιακά γραφεία του Public Group στις 20 Ιουλίου 2022, στο πλαίσιο της ευρύτερης επενδυτικής στρατηγικής του Public Group για την ανάπτυξη ενός οικοσυστήματος καινοτομίας γύρω από το brand Public. Υπενθυμίζεται ότι το Public Group και η PCP Public Capital Partners, το πρώτο Corporate Venture Capital (CVC) που λειτουργεί στην Ελλάδα με έμφαση τις τεχνολογίες για το omnichannel retail, συμμετέχει ως limited partner στο Endeavor Catalyst IV fund.
Στον χαιρετισμό του κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, είπε:
«Στο πλαίσιο του Public Group έχουμε δημιουργήσει την Public Capital Partners, το επενδυτικό μας όχημα γύρω απ’ οτιδήποτε αφορά το e-commerce και την εμπειρία των πελατών. Στρατηγικά, επενδύουμε σε funds με τα οποία επιθυμούμε να έχουμε στρατηγική συνεργασία, όπως είναι το Endeavor Catalyst IV fund, ενώ αντίστοιχα επενδύουμε μειοψηφικά σε scale-up εταιρείες στην Ελλάδα, όπως η Douleutaras. Παράλληλα, επενδύουμε και σε εταιρείες διεθνούς βεληνεκούς που είτε ενδιαφέρονται να έρθουν στην Ελλάδα, είτε τα προϊόντα τους έχουν αξία για την ελληνική αγορά. Σύντομα θα ανακοινώσουμε ορισμένες νέες συνεργασίες που θα μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο τη μάρκα του Public, ενώ ο θεσμός των συναντήσεων με scale-up εταιρείες θα συνεχιστεί, με στόχο να συνομιλήσουμε και με άλλους founders εταιρειών, ν’ ανταλλάξουμε απόψεις και τεχνογνωσία και ν’ αναβαθμίσουμε μαζί ακόμη περισσότερο την εμπειρία των καταναλωτών στην Ελλάδα».
Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο συνιδρυτής και CEO της Pollfish, Γιάννης Παπαδάκης, που συζήτησε με τον Managing Director της Endeavor Greece, Παναγιώτη Καραμπίνη.
Ο κ. Παπαδάκης είπε:
«Η εταιρεία μας ξεκίνησε το 2013 στην Ελλάδα και φέτος κλείνει εφτά χρόνια στη Νέα Υόρκη. Τον Φεβρουάριο του 2022 είχαμε τη χαρά να μας εξαγοράσει μια πολύ μεγάλη αμερικανική εταιρεία, που ειδικεύεται στο marketing και στις έρευνες αγορών. Από την εμπειρία μας ως τώρα, έχουμε μάθει τη σημασία που έχει το ίδιο το προϊόν για μια εταιρεία. Αξιοποιώντας τακτικές marketing μπορείς για ένα μικρό διάστημα να προωθείς ένα προϊόν το οποίο όμως χρειάζεται ακόμη βελτίωση. Αλλά, κακά τα ψέματα, αυτή δεν είναι μία τακτική που θα πάει μία επιχείρηση μακριά. Κάποια στιγμή θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα πολύ καλό προϊόν αποδεικνύοντας την αξία του. Γιατί αυτό θα οδηγήσει στη δημιουργία σταθερής σχέσης με τους πελάτες σου. Αντίστοιχη σημασία έχουν και οι υπηρεσίες που προσφέρεις στους πελάτες».
Παράλληλα, ο κ. Παπαδάκης συμβούλεψε τους ιδρυτές εταιρειών που θέλουν να προσελκύσουν κεφάλαια και επενδυτές:
«Σημαντικό είναι το πώς θα προσεγγίσεις τους επενδυτές, ώστε να βρίσκεσαι σε επωφελή θέση. Πρέπει να διαλέγεις τους σωστούς επενδυτές, να υπάρχει κατανόηση σε αυτά που θέλετε και οι δύο πλευρές, αλλά και γενικότερα να βλέπεις ότι υπάρχει μια συνέχεια και μια συνέπεια στα funds στα οποία απευθύνεσαι».