Ίδρυμα Vodafone: Ποιοι μαθητές διακρίθηκαν στο Generation Next

Εφαρμογές για την προστασία των δασών και την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών στο επίκεντρο του πανελλήνιου διαγωνισμού καινοτομίας. Τα έργα.

Δημοσιεύθηκε: 13 Ιουλίου 2022 - 14:03

Load more

Ο 5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Generation Next του Ιδρύματος Vodafone ολοκληρώθηκε, προσελκύοντας, για ακόμη μια φορά, το ενδιαφέρον εκατοντάδων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα. Την πρώτη θέση απέσπασε η ομάδα ex-almyrou IΙ, από το Γενικό Λύκειο Αλμυρού, η οποία σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση σχεδίασε έναν προηγμένο σταθμό δασικής προστασίας.

Οι μαθητές Αποστόλης Δρόλιας, Γιώργος Καλόγηρος και Αλέξανδρος Τσαμπίρας, με αφορμή τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν πέρυσι στην περιοχή της Μανγησίας, αντιλήφθηκαν πως η έγκαιρη ανίχνευση εκδήλωσης μιας πυρκαγιάς μπορεί να αποδειχτεί σωτήρια για κάθε δάσος και - υπό την καθοδήγηση του καθηγητή τους Δημήτριου Μαμούρα - αξιοποίησαν την τεχνολογία Arduino και σχεδίασαν τον σταθμό.

«Για εμάς ήταν πολύ σημαντικό να προστατεύσουμε το δάσος Κουρί, ένα σπάνιο δάσος βελανιδιάς της περιοχής μας, το οποίο αφενός αποτελεί πνεύμονα της πόλης μας και είναι ένα αξιόλογο αξιοθέατο και αφετέρου είναι αρκετά ευάλωτο στις πυρκαγιές. Απώτερος στόχος για εμάς, είναι η δημιουργία ενός δικτύου σταθμών, με την υποστήριξη του Δήμου και της Πυροσβεστικής», δήλωσε η ομάδα ex-almyrou IΙ.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η ομάδα Kalamata team 2, η οποία συνδυάζοντας την τεχνολογία Arduino και App Development, σχεδίασε ένα όχημα με σκοπό τη διευκόλυνση της μετακίνησης των ατόμων με κινητικά προβλήματα. Οι μαθητές Κυριάκος Καράμπελλας, Ιωάννα Μάλαμα, Μελίνα Πολυχρονάκη και Τριαντάφυλλη Θεοδώρου, από το 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας, υπό την εποπτεία του καθηγητή τους Αλέξανδρου Καραβλίδη, δημιούργησαν το «Drive me», ένα αρθρωτό όχημα το οποίο λειτουργεί με τη βοήθεια ενός app.

«Έχοντας ως έμπνευση το ρομποτικό όχημα Rover, το οποίο εξερευνά τον Άρη και τη Σελήνη, στοχεύουμε να προσφέρουμε μεγαλύτερη αυτονομία στα άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα, βοηθώντας τους να συμμετέχουν ισότιμα στην κοινωνική ζωή της πόλης μας», αναφέρει η Kalamata team 2.

Οι δυσκολίες στη μετακίνηση των κατοίκων των Χανίων λόγω της πανδημίας, προσέλκυσαν το ενδιαφέρον της ομάδας STEM freaks, που κατέκτησε την τρίτη θέση στον διαγωνισμό. Οι μαθητές Γιώργος Δασκαλάκης, Ρομπέρτο Στέρλνιγκ-Ζακυνθινάκης και Αλεξάνδρα Φουντουλάκη από το 6ο Γυμνάσιο Χανίων, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη μειωμένη πληρότητα που έχει επιβληθεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δημιούργησαν το «Bus Passenger Counter».

«Η πανδημία έχει επιφέρει δυσκολίες και καθυστερήσεις στον τρόπο που μετακινούμαστε και για αυτό η δημιουργία του Buss Passenger Center δίνει στους πολίτες χρήσιμες πληροφορίες για μια ασφαλή και λιγότερο χρονοβόρα μετακίνηση», δήλωσε η STEM freaks.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ανάπτυξης Ψηφιακών Δεξιοτήτων Generation Next για εφήβους από όλη την Ελλάδα υλοποιείται από το 2017, σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό SciCo - Επιστήμη Επικοινωνία και την ακαδημαϊκή συμβολή της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Μέχρι σήμερα το Πρόγραμμα, με επίκεντρο την ψηφιακή πλατφόρμα www.generationnext.vodafone.gr, μετρά 95.000 ωφελούμενους και 588 καινοτόμα projects μαθητών, από 105 δήμους της χώρας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων