Samsung Electronics Hellas: Διατηρεί ηγετική θέση σε smartphones και tablets

Κερδίζουν το ελληνικό κοινό τα αναδιπλούμενα κινητά. Αύξηση 3% σε αξία και μείωση 10% σε συσκευές στο πεντάμηνο, σε σχέση με το 2021. Στο 40% σε αξία και σε 41,5% σε τεμάχια στα smartphone στην ελληνική αγορά.

Δημοσιεύθηκε: 6 Ιουλίου 2022 - 08:41

Load more

Ανοδική πορεία στα ακριβά κινητά καταγράφει η ελληνική αγορά αυξάνοντας το μέσο έξοδο ανά χρήστη σε πάνω από 350 ευρώ. Την ίδια στιγμή η αγορά σε αξία το πεντάμηνο Ιανουάριος – Μάϊος 2022 παρουσιάζει αύξηση σε αξία κατά 3% και μείωση σε αριθμό συσκευών κατά 10%, εικόνα που αναμένεται να συνεχιστεί και μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022 όπου η αγορά περιμένει  στενάχωρο μακροοικονομικό περιβάλλον. Μάλιστα η απώλεια στις συσκευές είναι σε μικρότερης αξίας κινητά.

Η Samsung  διατηρεί ηγετική θέση σε smartphones αλλά και σε tablets, που αναμένεται να ενισχυθεί κι από τα νέα μοντέλα που έρχονται ενώ παράλληλα επενδύει σε smartwatches παρότι έχει την τρίτη – τέταρτη θέση στην αγορά.

Τα παραπάνω στοιχεία έδωσε σε εκπροσώπους του Τύπου ο Άρης Παρασκευόπουλος, Επικεφαλής του τμήματος Κινητής Τηλεφωνίας στη Samsung Electronics Hellas σε Ελλάδα και Κύπρο ο οποίος απαντώντας σε ερωτήσεις για τα μερίδια αγοράς της Samsung στην Ελλάδα ανέφερε: 

Στα smartphones: Στο 40% σε αξία και σε 41,5% σε τεμάχια το πεντάμηνο Ιανουάριος – Μάϊος 2022, σχεδόν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Όπως τόνισε πάνω από το 90% της αγοράς ανήκει σε τρεις εταιρείες όταν τρία χρόνια πριν το 95% της πίτας άνηκε σε 6 brands. Αναφερόμενος στα αναδιπλούμενα τηλέφωνα της Samsung, που αποτελούν και τα πιο ακριβά της, έχουν μεγάλη απήχηση. Μάλιστα είπε ότι από τον Αύγουστο του 2021 που ήρθαν στην χώρα μέχρι τώρα έχουν πουλήσει πενταψήφιο αριθμό τέτοιων κινητών. 

Στα tablets: Στο 39,5%το πρώτο τρίμηνο του 2022 και σε τεμάχια 39,7% ουσιαστικά κερδίζοντας την πρώτη θέση σε αξία και σε κομμάτια. Ο κ. Παρασκευόπουλος τόνισε ότι τους εξέπληξαν θετικά το 21 όπου υπήρχε και η ψηφιακή μέριμνα. «Είμασταν ο μεγάλος νικητής της προσπάθειας αυτής καθώς κερδίσαμε μερίδιο 50%. Το πρώτο τρίμηνο συνεχίστηκε η καλή πορεία των tablets» είπε χαρακτηριστικά και εξήγησε ότι σε απόλυτα νούμερα, εκτός της ψηφιακής μέριμνας,  η αγορά έχει ανέβει. Μάλιστα τόνισε ότι πλέον τα tablets χρησιμοποιούνται από τον κόσμο για βιντεάκια και άλλα συναφή οπότε υπάρχει μεγάλη ζήτηση αποκαλύπτοντας ότι ιδιαίτερα ελκυστική στο ελληνικό κοινό είναι η ακριβή σειρά της Samsung. Αναφερόμενος στην μέση τιμή ανέφερε ότι φέτος έχει αυξηθεί στα 300 ευρώ από 190 που ήταν πέρυσι. 

Στα smartwatches: Κατέχουν την τρίτη ή την τέταρτη θέση στην ελληνική αγορά ωστόσο σχεδιάζουν να επενδύσουν με νέα μοντέλα. 

Αναφερόμενος στον ανταγωνισμό και τις νέες εταιρείες που έρχονται στην χώρα μας υποστήριξε: «Και οι  δύο είναι πολύ μεγάλες εταιρείες, με στελέχη έμπειρα. Έχουμε τα μάτια ανοιχτά» είπε χαρακτηριστικά.

Το 2021 αλλά και το 2022 είναι από τις καλύτερες χρονιές στην πορεία του γραφείου της Ελλάδας από το 2010 που δημιουργήθηκε και για το λόγο αυτό μπήκε και στα top 10 γραφεία σε ανάπτυξη στον κόσμο. 

Σχετικά με τις ανατιμήσεις στην διεθνή αγορά και την αύξηση των πρώτων υλών ο κ. Παρασκευόπουλος είπε: «Θα βρούμε τους κατάλληλους τρόπους να κρατάμε το ενδιαφέρον των πελατών μας. Δεν θα υπάρξει ανατίμηση». Μάλιστα πρόσθεσε ότι απόφασή τους είναι οι τιμές να συγκρατηθούν. 

Έρευνα της GfK

Παράλληλα η  ανοδική πορεία της Samsung στην ελληνική αγορά tablet, αποτυπώνεται στα αποτελέσματα της έρευνας της GfK για το πρώτο τρίμηνο του 2022. Συγκεκριμένα το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σημείωσε άνοδο 8,7 μονάδες σε αξία και 8,8 μονάδες σε τεμάχια σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021 (Ιανουάριος – Μάρτιος 2021). Επιπλέον, τον Μάρτιο του 2022 η εταιρεία κέρδισε την εμπιστοσύνη του ελληνικού αγοραστικού κοινού και στην premium κατηγορία των tablet.

Η δημοτικότητα της σειράς Samsung Galaxy Tab S8 που κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους και της πιο πρόσφατης σειράς, Samsung Galaxy Tab A8 επέτρεψε στη Samsung Electronics Hellas να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στην ελληνική αγορά των tablet, σημειώνοντας μερίδιο αγοράς που ανέρχεται σε 39,5% σε αξία και 35,5% σε τεμάχια αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της GfK για το σύνολο του 2021, οι παραπάνω δείκτες ήταν 34,6% και 33,7% αντίστοιχα.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων