Vodafone: Στροφή σε υποδομές, πληροφορική και ΙοΤ

Το σχέδιο της Vodafone ώστε να μετασχηματιστεί σε κάτι περισσότερο από έναν «απλό» τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Τι είπε ο Χ. Μπρουμίδης για υποδομές, ανταγωνισμό και έργα Ταμείου Ανάκαμψης.

Δημοσιεύθηκε: 22 Ιουνίου 2022 - 08:29

Load more

Να αλλάξει… ταυτότητα θα επιχειρήσει τα επόμενα χρόνια η Vodafone, η οποία μέσα από προηγμένες υπηρεσίες, νέες υποδομές και έργα πληροφορικής στοχεύει να πάψει να αποτελεί έναν απλό τηλεπικοινωνιακό πάροχο.

Μιλώντας χθες σε συνάντηση με δημοσιογράφους, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας Χάρης Μπρουμίδης υποστήριξε ότι στα σχέδια της εταιρείας είναι τα επόμενα χρόνια το 30% των εσόδων της να προέρχονται από προηγμένες υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης και πληροφορικής. «Δεν θέλουμε να γίνουμε ένας απλός τηλεπικοινωνιακός πάροχος. Θέλουμε να είμαστε κάτι διαφορετικό, υιοθετώντας προϊόντα και υπηρεσίες που είναι συναφή με την τηλεφωνία», είπε με νόημα και τόνισε ότι δίνεται προτεραιότητα στην ανάπτυξη υποδομών και στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης που θα αλλάξουν τη χώρα.

Οι εργαζόμενοι

«Θέλουμε να είμαστε ένας εργοδότης που ο κόσμος θα θέλει να έρθει μαζί μας», ανέφερε ο κ. Μπρουμίδης, ο οποίος είπε ότι από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή είναι ο πληθωρισμός, το κόστος της ενέργειας και η εξεύρεση υπαλλήλων. Σημείωσε ότι στο κομμάτι της εταιρικής φήμης στα telecoms στην Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι ιδιαίτερα καλά. «Ο κλάδος μας στην Ελλάδα όσον αφορά τη φήμη είναι από τους χειρότερους στην Ευρώπη», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι αυτό λειτουργεί αποτρεπτικά στον χώρο της αγοράς εργασίας.

Η Συνδρομητική Τηλεόραση

Με ιδιαίτερη αισιοδοξία βλέπει τη συνεργασία Vodafone TV με Disney+ ο κ. Μπρουμίδης, ο οποίος τόνισε ότι είναι πολύ νωρίς για να βγάλει συμπέρασμα για την πορεία της συμφωνίας και κατά πόσο θα επηρεάσει τη συνδρομητική βάση στην τηλεόραση. Ωστόσο ξεκαθάρισε ότι ο ενθουσιασμός που επιδεικνύεται από τους συνδρομητές είναι πραγματικά πολύ έντονος. «Δεν θα κάνω αναγωγή αλλά ξεκίνησε καλά».

Παράλληλα είπε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες και με το HBO, το οποίο δεν έχει ανακοινώσει ακριβή ημερομηνία άφιξης στη χώρα μας. «Σας λέω ότι στόχος της εταιρείας είναι ότι εφόσον πήραμε απόφαση να έχουμε την καλύτερη διασκέδαση για το σπίτι, θα το κάνουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Στο πλαίσιο αυτό εγκαταλείψαμε τα σπορ εντελώς, τα ξεχάσαμε. Επικεντρώνουμε στη διασκέδαση», επεσήμανε.

Η ρύθμιση και ο ΟTΕ

Διαφορετική προσέγγισης από τα πακέτα του ΟTΕ που προβλέπουν διπλασιασμό ταχυτήτων δωρεάν στους συνδρομητές της θα ακολουθήσει η Vodafone, η οποία θα προχωρήσει σε αλλαγές για κάθε πελάτη χωριστά, ανάλογα τι χρειάζεται ο κάθε συνδρομητής. «Περιμένουμε να δούμε την περίπτωση του ΟTΕ. Έχουμε 1 εκατ. πελάτες και τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε αναβαθμίσει 300 χιλιάδες γραμμές. Θα προχωρήσουμε ανάλογα με τον πελάτη σε ό,τι χρειάζεται: Είτε αναβάθμιση είτε περιεχόμενο», ανέφερε.

Η σταθερή τηλεφωνία

Απαντώντας σε ερώτηση για τη σταθερή τηλεφωνία και τις θέσεις που καταλαμβάνει η χώρα μας όσον αφορά τις ταχύτητες, ο επικεφαλής της Vodafone τόνισε ότι πράγματι στη σταθερή τηλεφωνία έχουμε θέμα: «Όχι μόνο λόγω μορφολογίας της χώρας αλλά και λόγω αδειοδότησης, όπου παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις. Και κοστολογικά είναι πιο δύσκολη η κατάσταση, διότι έχουμε αποφασίσει ότι τα όρια ακτινοβολίας πρέπει να είναι 30% χαμηλότερα από την Ευρώπη», υπογράμμισε.

Η προσφυγή στην ΕΕ

Ξεκαθάρισε ότι ο λόγος που προχώρησε σε ασφαλιστικά μέτρα και προσέφυγε στην ΕΕ για τα πακέτα του ΟTΕ που διπλασιάζουν τις ταχύτητες σταθερής δωρεάν ήταν γιατί «δεν μπορείς με τιμές του 2011 να εγκρίνεις πακέτα του 2022».

«Υπήρχε ρυθμιστική αργία και όταν αυτό γίνεται, ο ωφελημένος είναι αυτός που έχει δεσπόζουσα θέση», ανέφερε.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων