Coffee Lab: Ντεμπούτο στις ΗΠΑ από... Long Island και 20 νέες συμβάσεις franchise

Με αφετηρία τη Νέα Υόρκη, επέκταση σε κρουασάν και σοκολάτα για την αλυσίδα. Εμφαση στην εξωστρέφεια δίνει η διοίκηση. Η ανάπτυξη βασίζεται στο μοντέλο franchise και υποστηρίζεται από την Βrew Ratio ΙΚΕ.

Δημοσιεύθηκε: 7 Ιουνίου 2022 - 08:39

Load more

Επικρατέστερος νέος προορισμός το Long Island για την ελληνική αλυσίδα καφέ Coffee Lab, που κάνει ντεμπούτο στη Νέα Υόρκη και σχεδιάζει επέκταση στην αμερικανική ήπειρο μέσω της Pragmatic Ventures, που ανέλαβε master franchisee για το ελληνικό σήμα.

Το επιτελείο της Coffee Lab που είχε υπογράψει MoU πριν από περίπου ένα εξάμηνο με τον νέο της συνεργάτη -ο οποίος διαθέτει υπερεικοσαετή εμπειρία στην αγορά εστίασης- εξετάζει 2-3 τοποθεσίες. Επικρατέστερο σημείο για το άνοιγμα του πρώτου flagship store Coffee Lab στην περιοχή είναι το διάσημο πυκνοκατοικημένο νησί στα νοτιοανατολικά της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Σχεδιάζεται και υποδομή παραγωγής καφέ, ώστε να εξασφαλίζεται η τροφοδοσία και των άλλων καταστημάτων που αναμένεται να προστεθούν στο τοπικό δίκτυο.

Στόχος είναι η επέκταση με στοιχείο διαφοροποίησης το τρίτο κύμα καφέ -όπως και το 2009 που πρωτοεμφανίστηκε η Coffee Lab στη Χαλκίδα. Όπως τονίζει στο Euro2day.gr ο Στέλιος Ρουμελιώτης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Coffee Lab, η εταιρεία έχει βασίσει την ανάπτυξή της στο τρίτο κύμα καφέ, δίνοντας έμφαση από την ίδρυσή της στον πλήρη έλεγχο της εφοδιαστικής αλυσίδας, θέτοντας υψηλά ποιοτικά πρότυπα πρώτης ύλης και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία καβουρδίσματος και τους εξειδικευμένους baristi για την παρασκευή του καφέ που προσφέρεται στον καταναλωτή.

Με αφετηρία τις ΗΠΑ προωθούνται και νέα concept, με στόχο την ανανέωση και ολοκλήρωση της εμπειρίας καφέ. Όπως σημειώνει ο κ. Ρουμελιώτης μιλώντας για νέα στρατηγική, προωθείται εργαστήριο κρουασαντερί και σοκολάτας - ειδών ζαχαροπλαστείου. Τα δύο concept θα προωθούνται ως συμπληρωματικά business units, υποστηρίζοντας τη βασική δραστηριότητα της αλυσίδας στον τομέα του καφέ ενώ αναμένονται και νέες δραστηριότητες.

Η επέκταση στο εξωτερικό και 20 νέες συμβάσεις

Ας σημειωθεί ότι η Coffee Lab, πλην των ΗΠΑ, έχει σήμερα παρουσία σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βουλγαρία, Αίγυπτο και Κύπρο. Διαθέτει δίκτυο 30 καταστημάτων στο εξωτερικό και συνολικά -σε Ελλάδα και εξωτερικό- αριθμεί 177 καταστήματα. Το πρώτο βήμα εξωστρέφειας έγινε το 2018 με την Κύπρο κι ένα χρόνο αργότερα με την Αίγυπτο.

Η ανάπτυξη βασίζεται στο μοντέλο franchise και υποστηρίζεται από την Βrew Ratio ΙΚΕ. Το 99% των καταστημάτων του δικτύου είναι franchise ενώ η εταιρεία διατηρεί σταθερά τον έλεγχο του κεντρικού καταστήματος στην Ακαδημίας και το τμήμα R&D. Είναι κερδοφόρα, με ετήσιο κύκλο εργασιών 5,5 εκατ. ευρώ, επιδόσεις που ικανοποιούν τη διοίκηση δεδομένου ότι η ανάπτυξη της αλυσίδας άρχισε το 2015 εν μέσω capital controls. Στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη στο εξωτερικό και συνολικά η ενδυνάμωση της αλυσίδας.

Για το 2022, με βάση υπογεγραμμένες συμβάσεις, αναμένεται η προσθήκη άλλων 20 καταστημάτων μέχρι το τέλος του έτους. Οπότε είναι πιθανόν να ανοίξουν περισσότερα, αλλά το επιτελείο της Coffee Lab, σύμφωνα με τον κ. Ρουμελιώτη, δίνει έμφαση στους νέους πυλώνες δραστηριότητας πέραν του βασικού που είναι ο καφές, τη σοκολάτα και τα κρουασάν.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων