Διεθνής έρευνα Salesforce: Πώς αλλάζει η σχέση καταναλωτών και επιχειρήσεων

Ποιες καταναλωτικές συμπεριφορές και προσδοκίες έρχονται στο προσκήνιο, τι αποζητούν οι πελάτες, πόσο εμπιστεύονται τις εταιρείες, πού πρέπει να στοχεύσουν μικρά και μεγάλα brands για να τους προσελκύσουν.

Δημοσιεύθηκε: 2 Ιουνίου 2022 - 14:11

Load more

Η εμπιστοσύνη, η εξατομίκευση και οι εμπειρίες “digital-first” γίνονται ολοένα και περισσότερο το επίκεντρο για την κάλυψη των αναγκών των πελατών, υπογραμμίζει η 5η έκθεση της Salesforce “State of the Connected Customer” . Βασισμένη σε παγκόσμια έρευνα σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, καταδεικνύει πώς με την πάροδο του χρόνου έχουν αλλάξει οι προσδοκίες και οι συμπεριφορές των πελατών.

Η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στον κόσμο δημοσίευσε μια έκθεση βασισμένη σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 13.020 καταναλωτών και 3.916 επιχειρήσεων σε 29 χώρες απ' όλον τον κόσμο, διερευνώντας την εξέλιξη της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης μεταξύ πελάτη και επωνυμίας. Η έκθεση περιγράφει πώς και σε ποιο βαθμό έχουν αλλάξει οι προσδοκίες και η συμπεριφορά των καταναλωτών, εν μέσω του επιταχυνόμενου ψηφιακού μετασχηματισμού, μιας κρίσης εμπιστοσύνης και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κοινωνία συνολικά.

Τα βασικά σημεία της έκθεσης

Ο νέος ψηφιακός κόσμος έχει αλλάξει τους κανόνες του εμπορίου, της εργασίας και της καθημερινής ζωής, ωθώντας τους πελάτες και τα brands να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που σχετίζονται. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών μετατοπίζονται σε ψηφιακά κανάλια, τα brands πρέπει να δημιουργούν συνεχώς ευέλικτες, προσωποποιημένες, ψηφιακές εμπειρίες, οι οποίες θα εξασφαλίζουν την αφοσίωση των πελατών.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων