Power Health: «Μπαίνει» στα καλλυντικά από... καλή θέση μετά την πανδημία

Αύξηση πωλήσεων 8,3% και κέρδη 2,15 εκατ. ευρώ το 2021, με ώθηση από τις βιταμίνες. Επενδύει στο σήμα Inalia και δίνει έμφαση στην εξωστρέφεια.

Δημοσιεύθηκε: 2 Ιουνίου 2022 - 08:47

Load more

Ενισχύει την παρουσία της εκτός συνόρων και επεκτείνεται στα καλλυντικά η Power Health, η οποία εμφανίζει θετικές οικονομικές επιδόσεις, ευνοημένη εν πολλοίς από τη στροφή των καταναλωτών, ειδικά εν μέσω πανδημίας, σε προϊόντα τόνωσης του ανοσοποιητικού.

Βιταμίνες για ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού και συμπληρώματα διατροφής είναι στον πυρήνα της δραστηριότητας της Power Health κι ως εκ τούτου απολαμβάνει οφέλη από την ανάπτυξη της κατηγορίας, που κυμαίνεται σε διψήφιο ποσοστό ειδικά στα online φαρμακεία (αύξηση 16% στο α' τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group). Αντιστάθμισε έτσι άλλες προκλήσεις της οικονομικής συγκυρίας και κατάφερε να προωθήσει τα σχέδιά της για επέκταση σε νέες αγορές και κατηγορίες.

Ενδεικτικά σημειώνεται η ανάπτυξη συμπληρωμάτων διατροφής και σειράς περιποίησης για κατοικίδια, καθώς και η είσοδος στην αγορά καλλυντικών. Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι το 2023 η Power Health σχεδιάζει στοχευμένες επενδύσεις στο νέο σήμα Inalia, σειρά που αναπτύσσει με βάση εκχυλίσματα υψηλής ποιότητας τα οποία αντλεί συλλέγοντας λουλούδια, καρπούς και φυτά στην Κρήτη.

Η οικογενειακή επιχείρηση, στην οποία ηγείται η Λιλή Περγαντά (που ίδρυσε την Power Health το 1984), δίνει επίσης ιδιαίτερη έμφαση στην εξωστρέφεια και πλέον έχει παρουσία σε περισσότερες από 20 αγορές, έχοντας τοποθετήσει τα προϊόντα της πιο πρόσφατα στις Βαλτικές χώρες (Εσθονία, Λετονία και Λιθουανία).

Η εταιρεία αναπτύσσεται στο εξωτερικό μέσω συμβάσεων με τοπικούς εταίρους (local partners) και πλέον το brand αντιπροσωπεύεται επαρκώς στα Βαλκάνια, έχοντας αναπτύξει παρουσία στις περισσότερες γειτονικές χώρες. Εστιάζει κατά βάση στην Ευρώπη, αν και διαθέτει συνεργασίες και σε επιλεγμένες αγορές όπως Μπαχρέιν, Κουβέιτ κ.α.

20% ανάπτυξη από το 2019

Η εταιρεία εμφάνισε σταθερή ανάπτυξη την περίοδο της πανδημίας, αυξάνοντας τον κύκλο εργασιών της πάνω από 20% συγκριτικά με το 2019. Το 2021 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 14,6 εκατ. ευρώ από 13,5 εκατ. ευρώ το 2020, με αύξηση 8,33% ενώ το 2019 ήταν 12 εκατ. ευρώ. Επίσης το 2021 αυξήθηκε το κόστος πωληθέντων κατά 13,6%, σε 5,2 εκατ. ευρώ και ενισχύθηκαν τα μικτά κέρδη κατά 5,6% στα 9,4 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 2,15 εκατ. ευρώ από 1,99 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση ενώ οι υποχρεώσεις της εταιρείας είναι στα 2,5 εκατ. ευρώ και τα ταμειακά διαθέσιμα στα 1,4 εκατ. ευρώ.

Για το 2022, η διοίκηση της Power Health είναι προσηλωμένη στην περαιτέρω ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της ενώ εκτιμά ότι η πορεία της ρευστότητας θα συνεχιστεί ομαλά, αφενός μεν, εξαιτίας της συνετής χρηματοοικονομικής τακτικής που ακολουθεί και αφετέρου, από τον έγκαιρο και επιτυχή προγραμματισμό των ταμειακών εισροών - εκροών και των συνεχών προσπαθειών που καταβάλλουν οι μέτοχοι.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων