Με αύξηση πωλήσεων κατά 9 εκατ. ευρώ, λόγω και της προσθήκης νέων εταιρικών καταστημάτων, διπλασιασμό μικτού αποτελέσματος και επιστροφή σε κερδοφορία, η αλυσίδα Pink Woman κάλυψε τις απώλειες της πανδημίας και αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της νέας κρίσης -λόγω πολέμου- από πιο ισχυρή χρηματοοικονομική θέση.
Ειδικότερα, το 2021 η Intrafashion Group, εταιρεία που αναπτύσσει το ελληνικό σήμα γυναικείας μόδας, εμφάνισε κύκλο εργασιών 27,9 εκατ. ευρώ, με αύξηση 48,2% (συγκριτικά με πτώση 27,2% το 2020). Στο τέλος του 2021 αριθμούσε 26 εταιρικά καταστήματα πανελλαδικά από 19 στο τέλος του 2020. Μαζί με τα καταστήματα Pink Woman που αναπτύσσουν συνεργάτες franchisee, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε Κύπρο και Μάλτα, το δίκτυο φτάνει σχεδόν τα 100 σημεία.
Τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε 3,7 εκατ. ευρώ το 2021 από ζημιές 0,7 εκατ. ευρώ το 2020 και τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 10,6 εκατ. ευρώ από 5,2 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Το περιθώριο μικτού κέρδους αυξήθηκε από 27,5% σε 38% και η εταιρεία πέτυχε περιθώριο καθαρών κερδών προ φόρων 13,4% έναντι ζημιών πέρσι, ενώ το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,8%. Επιπλέον, η κυκλοφοριακή ταχύτητα των αποθεμάτων διαμορφώθηκε σε 148 ημέρες βελτιωμένη κατά 14 ημέρες.
Η αυξημένη κερδοφορία οδήγησε σε σημαντική ενίσχυση της καθαρής θέσης της Intrafashion Group στα 4,3 εκατ. ευρώ. Ο καθαρός δανεισμός διαμορφώθηκε σε 14% των ιδίων κεφαλαίων από 793% στην προηγούμενη χρήση ενώ στις 31.12.2021 η εταιρεία διέθετε ταμειακά διαθέσιμα 5,36 εκατ. ευρώ από 1,6 εκατ. ευρώ στις 31.12.2020.
Το αποτύπωμα του πολέμου στην κατανάλωση
Οι παραπάνω επιδόσεις επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις της διοίκησης, με επικεφαλής τον Δημήτρη Ματεμτζή. Για το 2021 αναμενόταν αύξηση κύκλου εργασιών κατά 40% περίπου και επιστροφή σε κέρδη της τάξης των 3,8 εκατ. ευρώ. Για το 2022 πάντως, αν και η χρονιά άρχισε με σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, υπάρχουν επιπτώσεις στην αγορά από τον πόλεμο στην Ουκρανία λόγω της αύξησης του ενεργειακού κόστους και του πληθωρισμού γενικότερα. Αυτή η αρνητική επίδραση στην κατανάλωση δεν προβλέπεται να επηρεάσει σημαντικά τα μεγέθη του δικτύου Pink Woman που προσφέρει προϊόντα γυναικείας ένδυσης σε προσιτές τιμές.
Σημειώνεται ότι η Intrafashion Group, που απασχολεί 210 εργαζόμενους, διαθέτει καθετοποιημένες εγκαταστάσεις στην Καβάλα ενώ δραστηριοποιείται στην παραγωγή, στην χονδρική και λιανική ειδών προσιτής μόδας.