Generation Y: Nέα διεθνής εταιρική ταυτότητα υψηλής αισθητικής

Διαθέτει ένα υπερσύγχρονο brand look & feel να την συνοδεύει επάξια στο δρόμο της περαιτέρω διεθνούς ανάπτυξης και της επιτυχίας. Το νέο visual identity θέτει ως πρωταγωνιστές τις αξίες και όλα εκείνα τα στοιχεία που δομούν το μανιφέστο της εταιρείας.

Δημοσιεύθηκε: 18 Μαρτίου 2022 - 11:25

Load more

Η Generation Y, η εταιρεία ηγέτης στο e-business, μπαίνει σε μια νέα εποχή με την δομική ανανέωση της εταιρικής της εικόνας. Ακολουθώντας μια πιο minimal και αφαιρετική λογική και επανασχεδιάζοντας το logo της, η Generation Y ενισχύει τη σύγχρονη εικόνα της, η οποία αποπνέει δυναμισμό και κύρος και υπογραμμίζει την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση, δίνοντας την αίσθηση ανάτασης και συνεχούς ανοδικής κίνησης. Με αυτόν τον γνώμονα έχει γίνει η επιλογή της νέας γραμματοσειράς, καθώς και των χρωμάτων μέσα στα οποία εμφανίζεται κάθε μήνυμα, αναφέρει ανακοίνωση.

Την ίδια στιγμή, το νέο visual identity θέτει ως πρωταγωνιστές τις αξίες και όλα εκείνα τα στοιχεία που δομούν το μανιφέστο της εταιρείας, όπως η καινοτομία, η αυθεντικότητα και η συνεχής εξέλιξη μέσω της έρευνας και της ανάπτυξης. Κάθε πυλώνας της φιλοσοφίας της εκφράζεται με ένα γραφιστικό element, που λειτουργεί ανεξάρτητα αλλά και ως κομμάτι ενός συνόλου, δημιουργώντας τελικά ένα γραφιστικό σύστημα που διαπνέει όλη την επικοινωνία της εταιρείας και ταυτόχρονα της χαρίζει μια ξεχωριστή ταυτότητα.

Πλέον, η Generation Y διαθέτει ένα υπερσύγχρονο brand look & feel να την συνοδεύει επάξια στο δρόμο της περαιτέρω διεθνούς ανάπτυξης και της επιτυχίας. Μιας επιτυχίας που επιβεβαιώνεται από την εμπιστοσύνη εκατοντάδων εταιρειών, πρωτοπόρων στον τομέα τους, που πορεύονται μαζί της όλα αυτά τα χρόνια. Η Generation Y συνεχίζει να μεγαλώνει και να εξελίσσεται μαζί τους, τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την ανάγκη της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων, μέσω της ενσωμάτωσης των κριτηρίων ESG (E-Environment, S-Social, G-Governance). Προς αυτήν την κατεύθυνση, η εταιρεία προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στην Global Sustain, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός επιχειρηματικού και κοινωνικού οικοσυστήματος όπου οι συνέργειες, η δικτύωση, η ενημέρωση και η γνώση αποτελούν βασικούς άξονες οι οποίοι βαδίζουν παράλληλα με τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ο κ. Αναστάσιος Σπανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Generation Y, δήλωσε: «Η νέα εταιρική εικόνα της Generation Y στέκεται επάξια δίπλα στο διεθνούς εμβέλειας brand name που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Θα μας συνοδεύσει σε μία νέα, χρυσή εποχή ανάπτυξης, καινοτομίας και ευμάρειας».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων