Ανάπτυξη μέσω συνεργατών για ΑΒ Βασιλόπουλο

«Άγνωστος x» οι επιδόσεις στην Ελλάδα το 2021. Ερωτήματα για το επενδυτικό πλάνο και τη στρατηγική μετά τις διοικητικές αλλαγές.

Δημοσιεύθηκε: 17 Φεβρουαρίου 2022 - 08:55

Load more

Δύο χρόνια νωρίτερα απ’ ό,τι ήταν το αρχικό πλάνο που είχε τεθεί το 2018 επί Λ. Βρεττάκου, έπιασε τον στόχο δημιουργίας 100 καταστημάτων franchise AB Shop & Go, η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Στο συγκεκριμένο δίκτυο θα στηρίξει η αλυσίδα την ανάπτυξή της και τη φετινή χρονιά, με βάση τα όσα ανακοίνωσε χθες Τετάρτη η διοίκηση του ολλανδο-βελγικού ομίλου Ahold Delhaize. Ο στόχος είναι η δημιουργία 45 νέων καταστημάτων AB Shop & Go. Το ύψος της επένδυσης για τους συνεργάτες franchise κυμαίνεται από 110.000-130.000 ευρώ ενώ υπάρχει και πρόγραμμα χρηματοδότησης της αρχικής επένδυσης με άτοκη αποπληρωμή της σε βάθος 10ετίας.

Η επέκταση του δικτύου δικαιόχρησης, μαζί με τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν στη χώρα, ήταν και οι μοναδικές αναφορές του μητρικού ομίλου για την πορεία του στην ελληνική αγορά.

Η διοίκηση της Ahold - Delhaize, κατά τη διάρκεια του conference call, δεν έδωσε καμία περαιτέρω πληροφορία για το επενδυτικό πλάνο, την ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου της, την πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος και για τα σχέδιά της στην Ελλάδα.

Προ της τελευταίας διοικητικής κρίσης, με την αποχώρηση του κ. Βασίλη Σταύρου, το επενδυτικό πλάνο προέβλεπε επενδύσεις 50-60 εκατ. ευρώ τη φετινή χρονιά για τη δημιουργία 10 νέων εταιρικών καταστημάτων, 3 εκ των οποίων υπερ-μάρκετ, σε Αττική, Βόρειο Ελλάδα και νησιά, 50 convenience stores, υποστήριξη του ηλεκτρονικού καταστήματος και ανακαίνιση 10-15 παλαιών καταστημάτων ΑΒ.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος υποχώρησαν πέρυσι κατά 3% σε σχέση με το 2020. Το ηλεκτρονικό κανάλι αναπτύχθηκε με 50% έναντι του 2020, το μερίδιό του στο σύνολο των πωλήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος κυμαίνεται στο 3% ενώ «σερβίρει» καθημερινά περί τις 3.500 παραγγελίες.

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες εξυπηρετούνται από το logistic center της αλυσίδας, από 27 καταστήματά της, μέσω της συνεργασίας της με την delivery.gr, συμφερόντων του ομίλου Μούχαλη που θα περάσει, Επιτροπής Ανταγωνισμού επιτρέπουσας, στην Delivery Hero (efood), ενώ η αλυσίδα διαθέτει και 60 pick up points σε ισάριθμα καταστήματα.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων