Ανατιμήσεις 5,2% από την Coca Cola 3E

Το εύρος των αυξήσεων ανά κατηγορία προϊόντος. Πώς το κόστος ζωής, η ανάγκη για περιορισμό των εξόδων και η πανδημία έχει αλλάξει το καταναλωτικό μοντέλο. Πότε αναμένεται επιστροφή στην “κανονικότητα” του κλάδου HORECA.

Δημοσιεύθηκε: 12 Φεβρουαρίου 2022 - 08:22

Load more

Μεσοσταθμικές ανατιμήσεις 5,2% πέρασε από τις 17 Ιανουαρίου η Coca Cola 3E στα προϊόντα που διαθέτει στην ελληνική αγορά, με το εύρος αυτών ανάλογα με την κατηγορία να κυμαίνεται από 4,5% έως 6%, είπε η Μαρία Αναργύρου - Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο στο πλαίσιο εκδήλωσης της εταιρείας στην έκθεση HORECA.

Μιλώντας για την αύξηση του ενεργειακού κόστους, η Μαρία Αναργύρου - Νίκολιτς, είπε πως βρίσκεται σε περίοδο κλιμάκωσης. Πάντως η ίδια εμφανίσθηκε αισιόδοξη για την πορεία των εργασιών της εταιρείας τη φετινή χρονιά λόγω και της αύξησης του τουριστικού ρεύματος και την ανάκαμψη του κλάδου του HORECA, “κανάλι” που απορροφά σημαντικό όγκο πωλήσεων της εταιρείας. Όπως είπε εάν επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις για μια καλή τουριστική χρονιά, τότε η αύξηση των πωλήσεων θα εξισορροπήσει σε μεγάλο βαθμό τις απώλειες από την αύξηση του κόστους παραγωγής.

Σε αυτό το “κανάλι” θα ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της με την προσθήκη του super premium ιταλικού φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia, το οποίο θα τοποθετηθεί σε πρώτη φάση σε 500 σημεία (ξενοδοχεία, εστιατόρια). Σε αντίστοιχα σημεία από τον κλάδο του HORECA έχουν παρουσία και τα προϊόντα Costa Coffee με το πλάνο να προβλέπει την τοποθέτησή του σε 2.000 σε βάθος χρόνου.

Για την Coca Cola 3E, αλλά και για τις υπόλοιπες εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, ο κλάδος του HORECA (Hotel, Restaurant, Catering), αποτελούσε, προ της πανδημίας, σημαντικό κανάλι διάθεσής των πωλήσεών τους. Πορεία που φρέναρε λόγω των lockdown, της μείωσης του τουριστικού ρεύματος και των μέτρων που έχουν επιβληθεί για τον περιορισμό μετάδοσης της νόσου.

Ποια όμως είναι σήμερα η εικόνα του κλάδου και πως αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές την εκτός σπιτιού διασκέδαση; Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Coca Cοla 3E από τις εταιρείες Alternative και MSPS, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε δείγμα 25 επιχειρήσεων, προκύπτει πως η επιστροφή στην “κανονικότητα” δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2024.

Ο πρώτος λόγος για τον περιορισμό της διασκέδασης εκτός σπιτιού δεν είναι η πανδημία αλλά η ανάγκη για εξοικονόμηση χρημάτων για το 70% του δείγματος. Το 62% να αναφέρει ως δεύτερο λόγο το γεγονός ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια μένοντας σπίτι. Κοντά 1 στους 2 (ποσοστό 46%) δηλώνει ότι αποφεύγει την πολυκοσμία και το 66% ανέφερε πως βγαίνει λιγότερο έξω σε σχέση με την προ covid περίοδο. Την ίδια στιγμή 1 στους 2 (ποσοστό 55%) αναφέρει ότι καταναλώνει το ίδιο με το 37% ή 4 στους 10 δηλώνει πως καταναλώνει λιγότερο.

Στις σημαντικότερες αλλαγές που έχουν επέλθει στον κλάδο και στις καταναλωτικές συνήθειες είναι πως η διασκέδαση εκτός σπιτιού έχει μετακινηθεί νωρίτερα μέσα στην ημέρα (7-10μ.μ), ειδικά στα προάστια. Η διασκέδαση - κατανάλωση «μετά το γραφείο» έχει αρχίσει να καθιερώνεται τις καθημερινές, οι παρέες είναι μικρότερες αλλά οι λογαριασμοί μεγαλύτεροι, η διανομή «κατ’ οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής, ενώ οι Ghost Kitchens, ήρθαν για να μείνουν.
Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων