Ψηφιακός μετασχηματισμός και «έξυπνες» υπηρεσίες από ΕΛΤΑ

Με δύο συμβούλους τα Ελληνικά Ταχυδρομεία θα προχωρήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και έρευνα αγοράς όσον αφορά στην υλοποίηση τριών «έξυπνων» εξειδικευμένων εφαρμογών και λύσεων.

Δημοσιεύθηκε: 31 Ιανουαρίου 2022 - 09:23

Load more

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ, προκειμένου ο Οργανισμός να γίνει ανταγωνιστικός και να μειώσει σημαντικά τους χρόνους παράδοσης επιστολών και δεμάτων. Ο σύμβουλος που επελέγη από τα ΕΛΤΑ είναι η «TCS TOOLBOX Consulting Services» έναντι τιμήματος 36.580 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Το στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικότητας στη διαχείριση αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις παραδόσεις αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών με πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες.

Τρεις έξυπνες εφαρμογές

Την υλοποίηση του έργου «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών για την υποστήριξη στην έρευνα αγοράς όσον αφορά στην υλοποίηση τριών "έξυπνων" εξειδικευμένων στη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας, εφαρμογών και λύσεων της Ταχυδρομικής Αγοράς» ανέλαβε η εταιρεία CoreStep Strategic Advisors p.c. Το τίμημα φτάνει τις 24.800 ευρώ, προκειμένου η έρευνα αγοράς να δώσει λύσεις που θα αλλάξουν την καθημερινή λειτουργία, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Τι αλλάζει στα ΕΛΤΑ

Η εταιρεία δρομολογεί επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ στην κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Στόχος της εταιρείας είναι τα ΕΛΤΑ να γίνουν ένας digital οργανισμός. Ο σχεδιασμός της διοίκησης περιλαμβάνει τη διασφάλιση πρόσβασης των καταναλωτών σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσιών, μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών, προσφέροντας απομακρυσμένη πρόσβαση.

Σε πρώτο πλάνο είναι και ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός, ενώ δρομολογείται ο… ψηφιακός ταχυδρόμος. Επίσης, δρομολογούνται αλλαγές στο περιβάλλον διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP), στο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) και στον στόλο των ΕΛΤΑ.

Ειδικότερα προβλέπεται:

Ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός και ψηφιακός μετασχηματισμός σε βάθος δύο ετών θα μεταμορφώσει τα ΕΛΤΑ σε έναν digital οργανισμό. Οι πιο σημαντικές δράσεις που δρομολογούνται είναι:

Ανάπτυξη του Ψηφιακού Ταχυδρόμου

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με απεριόριστες δυνατότητες στη διάθεση του πελάτη. Οι διανομείς του Ομίλου ΕΛΤΑ αναβαθμίζονται τεχνολογικά, εξοπλίζονται με PDAs και ειδικό λογισμικό που θα τους δίνουν τη δυνατότητα, πέραν των συμβατικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, να πραγματοποιούν και ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντιπαραβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα του πελάτη. Επιπλέον, οι πελάτες, μέσω των νέων εφαρμογών που φέρνει ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, θα έχουν real time ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας τους και ειδοποιήσεις για την παραλαβή, με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί, σε πραγματικό χρόνο.

Ανάπτυξη των Ψηφιακών Καταστημάτων 24ωρης λειτουργίας (Smart Lockers)

Στα καταστήματα αυτά, που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου δικτύου των ΕΛΤΑ, οι πελάτες θα μπορούν να παραδίδουν ή να παραλαμβάνουν το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία τους, 24 ώρες το 24ωρο, κάθε ημέρα του έτους.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων