Τα περιοριστικά μέτρα στην πανδημία ψαλίδισαν τα έσοδα της Creamteam, εταιρείας που αναπτύσσει την αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών Dust+Cream, η οποία ωστόσο συνέχισε να επενδύει σε νέα καταστήματα και υποδομές.
Η Creamteam, που συμπληρώνει πάνω από δεκαπέντε χρόνια παρουσίας στην αγορά καλλυντικών, ολοκλήρωσε επένδυση σε νέα γραμμή παραγωγής στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη. Παράγει προϊόντα μακιγιάζ και κρεμικά, με τα οποία τροφοδοτεί τα καταστήματα Dust+Cream. Επιπλέον, συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυο λιανικής και συμπεριλαμβανομένης της επέκτασής της στην κυπριακή αγορά ελέγχει πλέον δίκτυο 85 καταστημάτων, εκ των οποίων 21 είναι εταιρικά.
Στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι μέσω του μοντέλου franchise, η εταιρεία έχει πλέον πανελλαδική δραστηριότητα, από την Αλεξανδρούπολη μέχρι το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο και από τη Φλώρινα μέχρι τη Λάρισα, το Ναύπλιο και την Πάτρα. Παρά την κρίση άνοιξε νέα καταστήματα. Ενδεικτικά σημειώνεται ότι το 2021 το δίκτυο Dust+Cream στην Κύπρο ενισχύθηκε κατά δύο σημεία πώλησης και αριθμεί πλέον πέντε καταστήματα. Επίσης στην Ελλάδα η εταιρεία έκλεισε ένα κατάστημα ενώ πρόσθεσε δύο εταιρικά στην Αθήνα. Η αλυσίδα επεκτάθηκε επίσης μέσω συνεργατών franchisees σε Λαμία, Κρήτη και άλλες πόλεις, με αποτέλεσμα το δίκτυο franchise να αριθμεί σήμερα πάνω από 60 καταστήματα.
Σημειώνεται ότι τα καταστήματα Dust+Cream διαθέτουν μια γκάμα άνω των 5.000 κωδικών, με προϊόντα μακιγιάζ, αρώματα, κρέμες, καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας σε προσιτές τιμές.
H Creamteam ΑΒΕΕ χάρη στο επιχειρηματικό μοντέλο που υιοθετεί, χωρίς ενδιάμεσους, πετυχαίνει χαμηλά κόστη σε όλα της τα είδη, ενώ αυξάνει το κέρδος για τους συνεργάτες franchisees. Στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη το 2022 ενώ αναζητά συνεργάτες και σε άλλες χώρες μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα στην Κύπρο.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται επίσης στη χονδρική πώληση καλλυντικών, στις εξαγωγές και στη δημιουργία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό αλυσίδων λιανεμπορίου και σχεδιαστών που θέλουν να προβάλουν το δικό τους brand. Παράγει και διαθέτει τις μάρκες Dust+Cream και Beauty Line, ενώ έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση στην Ελλάδα για κάποιες γνωστές ευρωπαϊκές μάρκες.
Με βάση τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας για το 2020, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 10,95 εκατ. ευρώ έναντι 14,4 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με πτώση 23,98%, μικρότερη από τον μέσο όρο της αγοράς. Η μικτή κερδοφορία διαμορφώθηκε σε 6,3 εκατ. ευρώ, μειωμένη κατά 18,26%, με περιθώριο αυξημένο σε 57,90% από 53,85% αντίστοιχα. Επίσης, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε 0,08 εκατ. ευρώ από 1,04 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι στη διάρκεια των lockdown, που τα καταστήματα ήταν κλειστά, περιορίστηκαν οι πηγές εσόδων για την εταιρεία, στο e-shop και στη δραστηριότητα της χονδρικής πώλησης αντισηπτικών, που αντιστάθμισαν μερικώς την απώλεια εσόδων του δικτύου φυσικών καταστημάτων τη συγκεκριμένη περίοδο.