Με στόχο να αυξήσει το digital κομμάτι της εξυπηρέτησης και να βοηθήσει στην ψηφιακή μετάβαση επιχειρήσεων, αλλά και πολιτών, κυρίως ηλικιωμένων και παιδιών, η Wind αλλάζει την φιλοσοφία αλλά και το χώρο των καταστημάτων της που γίνονται μεγαλύτερα και ψηφιακά εν΄ όψει της εξαγοράς από την United Group που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022.
Το πρώτο τέτοιο κατάστημα δημιουργήθηκε στην Καλλιθέα, όπου θα δημιουργηθεί ένα hub ενημέρωσης και εκπαίδευσης ηλικιωμένων αλλά και παιδιών προκειμένου να γνωρίσουν το internet αλλά και να ενημερωθούν για τους κινδύνους που εμπεριέχει η χρήση του. Όπως ανέφεραν στελέχη της WIND, ήδη υπάρχει συνεργασία με Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και σε συνεργασία με το δήμο Καλλιθέας θα αναπτύξουν μία νέα υπηρεσία που θα μπορούν τα παιδιά και άτομα 3ης ηλικίας να… εκπαιδεύονται στη χρήση του διαδικτύου.
Την ίδια στιγμή στα σχέδια της εταιρείας είναι από το 10% που φτάνουν σήμερα οι digital πωλήσεις να συνεχίζουν να αναπτύσσονται μέσα από τα καταστήματα που θα αλλάζουν. Στόχος να είναι να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών μέσα από τους μεγαλύτερους και αναμορφωμένους χώρους.
«Σίγουρα μετά την εξαγορά θα υπάρχει ανάγκη για μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα καταστήματα» τόνισαν τα ίδια στελέχη, ξεκαθαρίζοντας ότι αυτή θα είναι μία απόφαση που θα λάβουν οι νέοι ιδιοκτήτες. Ωστόσο τόνισαν ότι η τεχνολογία και η ανάπτυξη των καταστημάτων θα αποτελέσει «δόρυ αιχμής» όταν ολοκληρωθεί η συγχώνευση.
Στο πλαίσιο προγραμματίζεται:
- Επέκταση του Wind Business Lounge ειδικού χώρου μέσα στο κατάστημα, όπου οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να συζητήσουν με τους εξιδεικευμένους συνεργάτες, τις λύσεις και τα εργαλεία που χρειάζεται η επιχείρησή τους για είναι ανταγωνιστική στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, και σε άλλα καταστήματα.
- Πιστοποιητικό κλιματικής ουδετερότητας για το 10% των καταστημάτων μέχρι το 2025. Σήμερα τέτοιο πιστοποιητικό κατέχουν τα καταστήματα της Κηφισιάς και το νέο κατάστημα στην Καλλιθέα. Η Wind σήμερα αριθμεί 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Εξαγορά
Την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προκειμένου να ξεκινήσουν τα επόμενα βήματα της εξαγοράς αναμένουν Wind και United Group.
Σύμφωνα με τα στελέχη της Wind, αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε αναμονή της σχετικής απόφασης της ΕΕ και γενικότερα η εκτίμηση είναι πως το θέμα θα έχει «κλείσει» εντός του α’ εξαμήνου του 2021. Τα στελέχη της Wind σημείωσαν πάντως πως ο νέος «παίκτης» θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος με βάση τον αριθμό των πελατών του και για το λόγο αυτό θα χρειαστεί μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορεί να παρουσιάζει την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που θα διαθέτει.
Υπενθυμίζεται ότι στόχος είναι τέλη Μαρτίου 2022 να ξεκινήσει η διοικητική ενοποίηση της Nova με την Wind.
Οι συνδρομητές των δύο εταιρειών αναμένεται να είναι σε θέση να απολαμβάνουν ενιαία πακέτα σταθερής – κινητής τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης από το τέλος του 2022 οπότε και θα έχει ολοκληρωθεί η ενοποίηση Nova – Wind.
Ο σχεδιασμός του ομίλου, μετά την εξαγορά της Wind, περιλαμβάνει, όπως έχει ανακοινώσει η United Group, «σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές δικτύου και νέες τεχνολογίες, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων, διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών».