Οικονομικό κίνητρο στους συνεργαζόμενους ιδιοκτήτες ταξί για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δίνει η BEAT, προωθώντας ταυτόχρονα τον στόχο της για εκμηδένιση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της έως το 2025.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την παρουσίαση που πραγματοποίησε χθες η νέα γενική διευθύντρια της Beat Ελλάδας Άσπα Τοπαλίδου, μέσω του προγράμματος επιδότησης και των ειδικών συνεργασιών που έκλεισε η εταιρεία με τέσσερις αυτοκινητοβιομηχανίες (Mercedes, Citroen, Pegeut, Skoda) και εισαγωγικές εταιρείες, το κόστος αγοράς ενός νέου ηλεκτρικού ταξί θα ξεκινά από τις 9.750 ευρώ για το πιο οικονομικό μοντέλο και θα φτάνει τις 20.000 ευρώ. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με τα στελέχη της Beat, το κόστος αγοράς θα φθάνει στην τιμή ενός μεταχειρισμένου βενζινοκίνητου ή πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου.
Σημειώνεται ότι συνολικά η FREE NOW, μητρική εταιρεία της BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.
Το πρόγραμμα στην Ελλάδα αφορά κατ' αρχάς 1.000 οδηγούς-συνεργάτες ενώ η ΒΕΑΤ ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Ειδικότερα για τους φορτιστές, η εταιρεία συνεργάζεται με την Protergia, η οποία θα αναλάβει τη μελέτη και εγκατάσταση.
Στελέχη της BEAT αναφέρθηκαν επίσης στην ανάκαμψη της ζήτησης για υπηρεσίες ταξί, κάνοντας λόγο για το «σπάσιμο» 34 ρεκόρ που συνδέονται με τις υπηρεσίες της από την άρση του δεύτερου lockdown και μετά.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Beat, από τα μέσα Ιουνίου η ζήτηση για ταξί στην πλατφόρμα της είχε αυξηθεί κατά 29% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019. Παράλληλα, οι διαδρομές της Beat σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 έχουν αυξηθεί κατά 43%, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες κατά 19%.