Το ελληνικό επιχειρηματικό… δαιμόνιο ζει και βασιλεύει. Παρά τη γενικότερη τάση των τελευταίων χρόνων που η Ελλάδα αρίστευσε στην εξαγωγή ταλέντων, φαίνεται ότι πλέον οι Έλληνες δημιουργούν ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις που έχουν τραβήξει τα βλέμματα της παγκόσμιας αγοράς αλλά και σημαντικά κεφάλαια από διεθνείς κολοσσούς.
Η ελληνική startup σκηνή γίνεται όλο και πιο ελκυστική σε επιχειρηματικά funds, angel investors αλλά και διεθνείς κολοσσούς, έχοντας ήδη συγκεντρώσει χρηματοδοτήσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Ιστορίες επιτυχίας έχουν γραφτεί στη χώρα μας με χρυσά γράμματα, με την Ελλάδα να έχει πλέον μία σημαντική θέση στην ευρωπαϊκή σκηνή των startups.
Πέντε ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις που έχουν αναδειχθεί από το ελληνικό στερέωμα αποτελώντας success stories ανεβάζουν ταχύτητα και σχεδιάζουν το μέλλον τους μέσα από επεκτάσεις και νέες χρηματοδοτήσεις.
Welcome Pickups: 50 νέοι προορισμοί ανά εξάμηνο
Με βασική κατεύθυνση την ανάπτυξη και επέκταση σε όσο το δυνατόν περισσότερους προορισμούς, η Welcome Pickups στοχεύει να προσφέρει τις υπηρεσίες της, που μέχρι σήμερα παραμένουν μονοπώλιο, σε εκατομμύρια ταξιδιώτες.
Όπως είπε μιλώντας στο Euro2day.gr ο Αλέξανδρος Τρίμης, CEO της Welcome Pickups, στόχος της νεοφυούς επιχείρησης είναι να προσθέτουν 50 νέους προορισμούς ανά εξάμηνο.
Η επιχείρηση, που δραστηριοποιείται στον χώρο του τουρισμού, μέσα από την πλατφόρμα της υποδέχεται τους ταξιδιώτες και τους προσφέρει μια ολιστική ταξιδιωτική εμπειρία. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει μετακινήσεις σε χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος, παροχή εισιτηρίων για αξιοθέατα, μια έτοιμη προς λειτουργία SIM για το κινητό, αλλά και συμβουλές για το πού θα φάνε ή θα διασκεδάσουν.
Ειδικότερα καλύπτει όλες τις ανάγκες ενός ταξιδιώτη: τις αρχικές μεταφορές από το αεροδρόμιο, το λιμάνι και από άλλα σημεία άφιξης, τις μεταφορές εντός και εκτός πόλης, καθώς και μεγαλύτερες διαδρομές για τουριστικούς σκοπούς κατά τη διάρκεια της διαμονής του.
Όπως είπε ο κ. Τρίμης, ήδη η εταιρεία έχει γεωγραφική κάλυψη σε 33 χώρες και 65 προορισμούς, ενώ πλέον στόχος είναι η αύξηση των προορισμών σε σταθερούς ρυθμούς.
Αν και η επέκταση σε νέους προορισμούς αποτελεί βασική κατεύθυνση, παράλληλα, εξήγησε ο κ. Τρίμης, η βελτίωση του προϊόντος αλλά και η αύξηση των εργαζομένων είναι στις προτεραιότητας της εταιρείας.
Η εταιρεία έχει ιδρυθεί από το 2015 και πλέον εξυπηρετεί πάνω από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες ετησίως. Κατά τη διάρκεια της Covid, η εταιρεία έχει αυτοματοποιήσει πολλές διαδικασίες που γίνονταν χειροκίνητα και πρόσθεσε κι άλλους προορισμούς στο δίκτυο κάλυψης, ενισχύοντας τις συνεργασίες με την Aegean Airlines και άλλους νέους συνεργάτες.
Παράλληλα, ανέπτυξε την υπηρεσία GoSafe. Είναι μια υπηρεσία μετακινήσεων που δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια. Αποστολή της είναι να παρέχει τις ασφαλέστερες δυνατές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, έτσι ώστε να εξαλείψει το άγχος και τον φόβο από τον μεταφερόμενο. Η κράτηση διαρκεί μόλις 30 δευτερόλεπτα και γίνεται ηλεκτρονικά, από το τηλέφωνό ή χρησιμοποιώντας κάποια από τις αγαπημένες εφαρμογές μηνυμάτων, π.χ. Viber, Facebook Messenger ή Whatsapp.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία προσφέρει το GoSafe for Business, ένα νέο πρόγραμμα μεταφοράς εργαζομένων από και προς την εργασία με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας. Αφορά εταιρείες που θέλουν να προσφέρουν μια εναλλακτική στους εργαζομένους τους, ώστε να μετακινηθούν αποφεύγοντας δημόσια μέσα συγκοινωνίας σε τακτές ή έκτακτες περιπτώσεις. H εταιρεία μπορεί να καλύψει όλο ή μέρος του κόστους της μεταφοράς.
Flexflin
Την είσοδό της σε νέα προϊόντα όπως είναι η χρηματοδότηση παραγγελιών εξετάζει για το άμεσο μέλλον της η εταιρεία Flexfin, που παρέχει ρευστότητα μέσω του factoring ακόμα και σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο, με τζίρο έως 10 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία, προ το παρόν, παρέχει τις υπηρεσίες χρηματοδότησης και διαχείρισης απαιτήσεων σε επιχειρήσεις μέσω μιας φιλικής προς τον χρήστη ηλεκτρονικής πλατφόρμας και όπως τονίζουν οι ιδρυτές της, πρόκειται για τη μόνη ανεξάρτητη εταιρεία factoring στην Ελλάδα, η οποία έχει αδειοδοτηθεί και εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος.
Όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Flexfin Δημήτρης Βρανόπουλος, το επόμενο βήμα είναι η χρηματοδότηση της παραγγελίας, δηλαδή να είναι σε θέση να πληρώνει στην εταιρεία που δέχεται την παραγγελία πριν ακόμα την παραδώσει ένα ποσοστό 30% και με την παράδοση και την έκδοση τιμολογίου να φτάνει στο συνολικά 80% του συνολικού ποσού όπως κάνει και σήμερα.
Στα σχέδια της Flexflin είναι και η λογιστική παρακολούθηση μιας εταιρείας. «Μια υπηρεσία που θα βοηθά τις εταιρείες να παρακολουθούν τη ρευστότητά τους ανά πάσα στιγμή, γνωρίζοντας τι ποσά θα χρειαστεί τις επόμενες ημέρες ή μήνες και να κάνει καλύτερη διαχείριση των οικονομικών της», αναφέρει ο κ. Βρανόπουλος.
Το έργο της εταιρείας σήμερα
Το factoring επιτρέπει την προεξόφληση ενός τιμολογίου νωρίτερα από το συμφωνημένο μεταξύ πωλητή και αγοραστή. Ενέργεια που με τη σειρά της αυξάνει τη ρευστότητα του πωλητή, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει για ανάπτυξη νέων πωλήσεων, επενδύσεις, πληρωμή ΦΠΑ ή κεφάλαιο κίνησης. Επειδή προεξοφλείται μια απαίτηση τρίτου, δίνεται βάρος στην πιστοληπτική αξιολόγηση της απαίτησης αυτής.
Εάν μια εταιρεία από μόνη της δεν πληροί τα κριτήρια δανεισμού των τραπεζών για οποιονδήποτε λόγο (π.χ. νεοσύστατη, μικρό μέγεθος, πρόσφατη ζημιογόνα χρήση κ.λπ.), τότε εφόσον πωλεί σε φερέγγυο αγοραστή το factoring μέσω της Flexfin, μπορεί να λάβει χρηματοδότηση, καθώς η εταιρεία δίνει μεγάλο βάρος στη φερεγγυότητα του αγοραστή. Πέραν αυτού, μέσω του factoring, ο πελάτης λαμβάνει και υπηρεσίες διαχείρισης και είσπραξης απαιτήσεων, οπότε για παράδειγμα δεν χρειάζεται πια να παρακολουθεί καθημερινά πληρωμές ή να παραλαμβάνει επιταγές και να τις καταθέτει -όλα αυτά τα αναλαμβάνει η Flexfin.
Η ιδέα της Flexfin γεννήθηκε το 2015, εν µέσω capital controls, από δύο φίλους, πρώην αναλυτές στο Λονδίνο. Με εµπειρία στη Citigroup και τη UBS, οι δρόµοι του Δηµήτρη Βρανόπουλου και του Άλεξ Κελαϊδίτη είχαν ήδη σµίξει προ πολλού. Συµµαθητές και φίλοι από το δηµοτικό, στα 18 τους έφυγαν για Λονδίνο και Αµερική, αντίστοιχα, και αργότερα συναντήθηκαν επαγγελµατικά στην Goldman Sachs.
Ο µέσος χρόνος εξόφλησης ενός τιµολογίου ήταν τότε 42 ηµέρες στην Αγγλία, αντί για 95 στην Ελλάδα», λέει ο Δηµήτρης Βρανόπουλος. Το 2018, η Flexfin παίρνει σάρκα και οστά και έναν χρόνο µετά, το καλοκαίρι του 2019, η χρονοβόρα αλλά απαραίτητη αδειοδότηση από την Τράπεζα της Ελλάδος τούς επέτρεψε να ξεκινήσουν. Άντλησαν σχεδόν 10 εκατ. από 50 συνολικά επενδυτές, ανάμεσα στους οποίους και η Eθνική Τράπεζα.
Η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται, αυξάνοντας σε εβδομαδιαία βάση το πελατολόγιό της.
Spotawheel
Με το βλέμμα στραμμένο σε πέντε νέες αγορές στην Ευρώπη, η εταιρεία Spotawheel σχεδιάζει την επέκτασή της μέσα στο 2022, έχοντας κερδίσει ήδη την εμπιστοσύνη του επενδυτικού κοινού.
Η εταιρεία που έλαβε χρηματοδότηση ύψους 10 εκατ. ευρώ, έχει μία ψηφιακή πλατφόρμα εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η οποία δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Πολωνία. Μετά τον νέο γύρο δανειακής χρηματοδότησης και ιδίων κεφαλαίων ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ, θα επεκταθεί σε νέες ευρωπαϊκές αγορές, εκμεταλλευόμενη και τους υψηλούς ρυθμούς πωλήσεων που κατέγραψε κατά τη διάρκεια του lockdown.
Όπως δήλωσε ο Χάρης Αρβανίτης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Spotawheel, στόχος είναι να συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία με νέες επενδύσεις και βελτίωση του προϊόντος. «Στόχος μας είναι η επέκταση σε 2 νέες αγορές εντός Ευρώπης, ενώ στο κομμάτι του operation μετά τη Γερμανία η Spotawheel θα επεκταθεί σε ακόμα 3 χώρες στην ΕΕ.
Το μακροπρόθεσμο πλάνο μας παραμένει αμετάβλητο, στοχεύοντας παρουσία σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες μέχρι το 2025», δηλώνει ακόμη ο κ. Αρβανίτης, τονίζοντας ότι η Spotawheel απασχολεί σήμερα περισσότερους από 130 εργαζόμενους, με στόχο να τους υπερδιπλασιάσει το επόμενο έτος.
«Έχουμε συγκεντρώσει συνολικά κεφάλαια άνω των 20 εκατομμυρίων ευρώ μέσω επενδύσεων και δανεισμού, έχοντας την υποστήριξη πολύ σημαντικών funds όπως του VentureFriends, του Velocity Partners και του FJ Labs. Αυτή τη στιγμή ακολουθούμε ένα πολύ δομημένο πλάνο ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια, μέρος του οποίου είναι φυσικά και η περαιτέρω χρηματοδότηση», αναφέρει ο κ. Αρβανίτης.
Η Spotawheel τρέχει με ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης που ξεπερνούν το 100%, γεγονός που την ανέδειξε στην 41η θέση της λίστας των Financial Times με τις 1.000 Ταχύτερα Αναπτυσσόμενες Εταιρείες στην Ευρώπη για το 2021.
Να υπενθυμίσουμε ότι η ομάδα της Spotawheel ξεκίνησε την επιχειρηματική δραστηριότητά της τον Απρίλιο του 2015, με την υπηρεσία ελέγχου μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, Spotamechanic, η οποία έκανε το λεγόμενο disrupt στον χώρο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με τους ελέγχους της.
Πλέον η Spotawheel προσφέρει έναν εύκολο, κατανοητό και απόλυτα διαφανή τρόπο για να βρει κανείς ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο υψηλής ποιότητας ακριβώς στην πόρτα του.
Επί της ουσίας, ο ενδιαφερόμενος πελάτης μπορεί να επιλέξει test drive ή να παραγγείλει το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε σημείο της χώρας, στο πλαίσιο μιας πλήρους ανέπαφης διαδικασίας πώλησης, ενώ παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εντός 7 ημερών και εγγύηση έως 5 χρόνια, διάστημα που είναι το μεγαλύτερο που δίνεται για εγγύηση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Βασιζόμενη σε ένα υβριδικό -πρώτο στο είδος του- μοντέλο πώλησης αυτοκινήτων το οποίο συνδυάζει πρακτικές προώθησης και αγοράς-πώλησης, είναι σε θέση να αναπτύσσει προηγμένους αλγορίθμους που ενώνουν σε πραγματικό χρόνο την ευρωπαϊκή αγορά προσφοράς και ζήτησης. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι αποφάσεις να λαμβάνονται σε πολύ λιγότερο χρόνο, αλλά και με μειωμένο κόστος συγκριτικά με τους παραδοσιακούς εμπόρους, ενώ επιτρέπει έναν κύκλο εργασιών αποθεμάτων έως και 3 φορές πιο γρήγορα από τον μέσο όρο της αγοράς.
Να σημειωθεί ότι η Spotawheel είχε «σηκώσει» 8 εκατομμύρια το 2019, κλείνοντας τον πρώτο μεγάλο γύρο χρηματοδότησης με βασικούς επενδυτές τα δύο ελληνικά funds Venture Friends και Velocity Partners.
Μάλιστα η επέκτασή της στην Πολωνία θεωρήθηκε άκρως επιτυχημένη, αφού αναπτύχθηκε 3-4 φορές ταχύτερα σε σχέση με τα πρώτα χρόνια στην Ελλάδα.
Blueground
Η Blueground, η ελληνική startup που έφτασε να έχει αξία 750 εκατ. δολ., σχεδιάζει επέκταση σε τέσσερις νέες αγορές αλλά και σημαντική επέκταση σε επιπλέον περιοχές της Αττικής, με στόχο να φτάσουν να έχουν παρουσία σε 50 πόλεις μέχρι το 2025.
Η εταιρεία άρχισε την πορεία της στις βραχυχρόνιες μισθώσεις πριν από οκτώ χρόνια με λίγα διαμερίσματα στην Αθήνα, όμως πλέον αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις παγκοσμίως και ετοιμάζεται να μπει στην κατηγορία των εταιρειών «μονόκερων» (σ.σ. νεοφυείς επιχειρήσεις με αξία άνω του 1 δισ. δολαρίων).
Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης και ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων, έχει καταφέρει από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα να προσελκύσει περί τα 258 εκατ. δολάρια, που αποτελεί ρεκόρ για ελληνική startup.
«Σημαντικό όχι μόνο για την Βlueground αλλά για το σύνολο του οικοσυστήματος επιχειρηματικότητας και καινοτομίας στη χώρα, που εκτός από ωριμότητα έχει πλέον ταυτότητα και φορείς που μπορούν να το πάνε παρακάτω», αναφέρει σε δήλωσή του ο Θάνος Γεραμάνης, Chief Operating Officer της Blueground.
«Η επόμενη μέρα της χρηματοδότησης μας βρίσκει να προχωράμε με ταχείς ρυθμούς τα σχέδια ανάπτυξης που αναγκαστήκαμε να αναβάλουμε το 2020, λόγω της πανδημίας. Για το 2021, αναμένουμε έσοδα της τάξεως των $140 εκατ. και αύξηση κατά 85% το 2022. Ο νέος γύρος χρηματοδότησης αλλά και η αυξημένη ζήτηση για διαμονή σε επιπλωμένα διαμερίσματα μας φέρνει στην πλεονεκτική θέση να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε την άμεση επέκτασή μας τόσο σε υπάρχουσες όσο και σε νέες αγορές. Στόχος μας είναι να φτάσουμε να έχουμε παρουσία σε 50 πόλεις μέχρι το 2025», είπε χαρακτηριστικά.
«Το Βερολίνο, η Ζυρίχη, η Μαδρίτη και το Μαϊάμι είναι στα άμεσα πλάνα μας, με ακόμα περισσότερες πόλεις να ακολουθούν το 2022. Αντίστοιχα θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τον αριθμό των διαμερισμάτων μας εντός της ευρύτερης περιοχής των βορείων και νοτίων προαστίων, καθώς και του κέντρου της πόλης της Αθήνας. Εντός αυτών των ορίων, ενδεχομένως να προσθέσουμε κάποιες επιπλέον γειτονιές. Πρόσφατα για παράδειγμα προσθέσαμε την περιοχή της Νέας Σμύρνης και τα οικοδομικά τετράγωνα πέριξ του Πάρκου Σταύρος Νιάρχος.
Παράλληλα, για να φέρουμε εις πέρας όλα αυτά, σκοπεύουμε να αυξήσουμε την ομάδα μας, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, τετραπλασιάζοντας το προσωπικό μας και φτάνοντας τις 2.000 εργαζομένους μέχρι το 2025. Ήδη μέσα στους επόμενους 12 μήνες σχεδιάζουμε την πρόσληψη 300 εργαζομένων, οι μισοί εκ των οποίων θα έχουν βάση τους την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή έχουμε πάνω από 35 ρόλους ανοιχτούς στην Ελλάδα», κατέληξε ο κ. Γεραμάνης.
Η αποτίμηση της Blueground φτάνει πλέον τα 750 εκατ. δολάρια, με την εταιρεία να είναι πλέον πολύ κοντά στο να χαρακτηριστεί "unicorn", ενώ αποτελεί από τα χαρακτηριστικότερα «success stories» του ελληνικού οικοσυστήματος νεοφυών επιχειρήσεων.
Σήμερα, η Blueground αποτελεί τον μεγαλύτερο μισθωτή διαμερισμάτων στην Αθήνα, καθώς στο χαρτοφυλάκιό της διαθέτει πάνω από 600 ακίνητα. Κατά κύριο λόγο, η εταιρεία αναζητεί ακίνητα στο κέντρο της πόλης, στα νότια αλλά και στα βόρεια προάστια και συγκεκριμένα σε περιοχές που εμφανίζουν μεγάλη ζήτηση και βρίσκονται κοντά σε επιχειρηματικά κέντρα, όπως Αμπελόκηποι, ιστορικό κέντρο, Καλλιμάρμαρο, Κολωνάκι, Αγία Παρασκευή, Ψυχικό, Χαλάνδρι, Φιλοθέη, Κηφισιά, Μαρούσι, Ελληνικό, Γλυφάδα, Παλαιό Φάληρο και Βούλα.
Triparound
Με το βλέμμα στραμμένο σε νέες αγορές στο εξωτερικό αλλά και στην περαιτέρω εγχώρια επέκτασή της, η Triparound συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου της φιλοξενίας παρέχοντας λύσεις λογισμικού προς ξενοδόχους, τουριστικούς πράκτορες και παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων.
Η εταιρεία φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στην ταξιδιωτική βιομηχανία, εκσυγχρονίζοντας το μοντέλο λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων, απευθυνόμενη στα ξενοδοχεία και στους τουριστικούς πράκτορες με μοντέλο Β2Β SaaS. Μέσω του software που έχει αναπτύξει, διευκολύνει την επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού, προσφέροντας µία ολοκληρωμένη και σύγχρονη εμπειρία στον ταξιδιώτη, στη νέα εποχή της τουριστικής βιομηχανίας.
Η συνολική χρηματοδότηση της νεοφυούς επιχείρησης που οδηγεί τον σχεδιασμό και την οργάνωση ταξιδιών στο μέλλον ανέρχεται μέχρι στιγμής στα 2 εκατ. δολάρια. Μεταξύ των επενδυτών της Triparound βρίσκονται τόσο διεθνείς επενδυτές και επαγγελματίες από καταξιωμένες εταιρείες όσο και αναγνωρισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες. Πιο συγκεκριμένα, στους επενδυτές, μεταξύ άλλων, συγκαταλέγονται η κα Laela Sturdy της Google CapitalG, o κ. Ανδρέας Σταυρόπουλος της Threshold Ventures, ο κ. Ben Boyer της Tenaya Capital και ο κ. Larry Kutscher που ήταν ο CEO της TravelClick, όταν αυτή πουλήθηκε στην Amadeus για $1,5Bn.
Επίσης, στο συμβουλευτικό δυναμικό της εταιρείας βρίσκονται ο κ. Kedar Doshi (αντιπρόεδρος της Salesforce για τα Analytics και το Einstein.ai) και ο κ. Γιάννης Δόσιος (αντιπρόεδρος για τα αναδυόμενα προϊόντα στο Twitter).
Εντός του περασμένου μήνα, με την επάνοδο του τουριστικού ρεύματος, η εταιρεία ξεπέρασε τις 500 χιλιάδες κρατήσεις μέσω της πλατφόρμας της για περισσότερους από 1 εκατομμύριο ικανοποιημένους ταξιδιώτες. Η Triparound στοχεύει στη συνεχιζόμενη επέκτασή της, εντός και εκτός των ελληνικών συνόρων, αυξάνοντας συνεχώς τον αριθμό των νέων συνεργασιών της.
Εγχώριες και διεθνείς συνεργασίες
Στα ξενοδοχεία που ήδη χρησιμοποιούν την καινοτόμο τεχνολογική λύση της Triparound συγκαταλέγονται τα Costa Navarino, Sani Resort, Ιkos Resorts, Domes, Savoy Signature, Fasano, Can Faustino, Electra Hotels & Resorts, Mitsis Hotels κ.α. Η εταιρεία έχει επίσης συνάψει συμφωνία με τη διεθνούς φήμης εταιρεία διαχείρισης βιλών και διοργάνωσης ταξιδιών CaboVillas, ενώ το προσεχές διάστημα αναμένεται να ολοκληρωθούν περαιτέρω συμφωνίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, ταξιδιωτικούς πράκτορες αλλά και εταιρείες διαχείρισης προορισμών και βιλών.
Τάσεις και επόμενα βήματα
Με τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις απαιτήσεις των πελατών να «τρέχουν» στη μετά Covid εποχή, τα ξενοδοχεία και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να ανταποκριθούν ψηφιακά και να αναπροσαρμόσουν στρατηγικά τις υπηρεσίες που προσφέρουν, ώστε να μπορέσουν να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις. Εξάλλου, η παγκόσμια τάση στρέφεται πλέον στην παροχή οργανωμένων ταξιδιωτικών εμπειριών και από τα ξενοδοχεία, τα οποία χρειάζονται ένα υπερσύγχρονο εργαλείο που να μπορεί γρήγορα και αποτελεσματικά να δημιουργεί, να παρουσιάζει και να εκτελεί όλες τις υπηρεσίες εντός και εκτός του χώρου τους. Εκεί εστιάζει η Triparound.
Οι πελάτες της καταχωρούν τις παροχές και τους προμηθευτές τους, με αποτέλεσμα οι κρατήσεις να γίνονται σε πραγματικό χρόνο για όλες τις υπηρεσίες, ενώ παράλληλα τους παρέχεται αναλυτικό reporting και στατιστικά στοιχεία για όσες υπηρεσίες ολοκληρώθηκαν. Σύντομα, μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, οι πελάτες της Triparound θα πληροφορούνται για τις τάσεις της αγοράς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, ώστε να ενισχύσουν τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών τους, καθώς και να αυτοματοποιήσουν άλλες, απαιτητικές διαδικασίες στην καθημερινή τους λειτουργία.