Αποκαταστάθηκαν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Πειραιώς

(upd) Αντιμετωπίστηκε το τεχνικό πρόβλημα που δεν επέτρεπε τη διενέργεια οποιασδήποτε συναλλαγής, είτε με POS είτε μέσω e-banking. Δεν υπάρχει ζήτημα ασφάλειας, διαβεβαιώνουν πηγές της τράπεζας.

Δημοσιεύθηκε: 19 Ιουλίου 2021 - 11:42

Τελ. Ενημ.: 19 Ιουλίου 2021 - 13:50

Load more

Αποκαταστάθηκε το τεχνικό πρόβλημα το οποίο είχε μπλοκάρει όλα τα συστήματα της τράπεζας, καθιστώντας αδύνατη την πραγματοποίηση συναλλαγών. Αδύνατη ήταν η πρόσβαση στο ebanking της τράπεζας αλλά και οι συναλλαγές με POS.

«Σας ενημερώνουμε ότι αντιμετωπίζουμε τεχνικό πρόβλημα και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυσή του. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και θα σας ενημερώσουμε μόλις αποκατασταθεί η λειτουργία των συστημάτων», ανέφερε το μήνυμα στην ηλεκτρονική σελίδα των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Πηγές της τράπεζας σημείωσαν ότι έγιναν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες, προκειμένου το πρόβλημα να αντιμετωπιστεί το συντομότερο δυνατόν. Παράλληλα, επεσήμαναν ότι δεν τέθηκε κανένα ζήτημα ασφάλειας των συναλλαγών. 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων