Enterprise Greece: Πακέτο 2,3 εκατ. για προώθηση κατεψυγμένων αλιευμάτων

Το σημαντικό αυτό χρηματοδοτικό πακέτο, αφορά κυρίως σε δράσεις μάρκετινγκ και συμμετοχής σε εκθέσεις. Eρχεται να ενισχύσει το στόχο αύξησης των εξαγωγών του κλάδου κατά 19,4%, όπως έχει ορισθεί από το πρόγραμμα.

Δημοσιεύθηκε: 22 Ιουνίου 2021 - 14:47

Load more

H Enterprise Greece ανακοινώνει την έγκριση του Προγράμματος της με αντικείμενο την Προώθηση Κατεψυγμένων Αλιευμάτων, ύψους 2.307.800 ευρώ στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑΣ 2014-2020». Το πρόγραμμα θα διαρκέσει έως το τέλος του 2023 και είναι 100% χρηματοδοτούμενο από Ευρωπαϊκούς και Εθνικούς Πόρους.

Συγκεκριμένα, το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων έρχεται να συμπληρώσει το ευρύτερο στρατηγικό πρόγραμμα ενίσχυσης των ελληνικών εταιριών από την Enterprise Greece, το οποίο απαρτίζεται από τρεις βασικές κατηγορίες υπηρεσιών:

1/ Ενημέρωση & Πληροφόρηση

2/ Προβολή & Δικτύωση και

3/ Εκπαίδευση & προσωποποιημένη Συμβουλευτική

Το σημαντικό αυτό χρηματοδοτικό πακέτο, το οποίο αφορά κυρίως σε δράσεις μάρκετινγκ και συμμετοχής σε εκθέσεις, εντάσσεται στις υπηρεσίες «Προβολή & Δικτύωση» του οργανισμού, και έρχεται να ενισχύσει το στόχο αύξησης των εξαγωγών του κλάδου κατά 19,4%, όπως έχει ορισθεί από το πρόγραμμα.

Ο κος. Ξενοφών- Σπύρος Λουράντος, Ειδικός Σύμβουλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Επιχειρήσεων Κατεψυγμένων Τροφίμων (ΠΑΣΕΚΤ), δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά την Enterprise Greece για το σχεδιασμό, υποβολή και έγκριση του Προγράμματος. Θα βοηθήσει σημαντικά την ανάπτυξη του κλάδου Κατεψυγμένων Αλιευμάτων, που έχει προχωρήσει σε νέες σημαντικές επενδύσεις, προσλήψεις προσωπικού εν μέσω πανδημίας. Είμαστε στη διάθεση του Οργανισμού για να συμβάλουμε στην άμεση υλοποίηση των Δράσεων Προώθησης».

Στόχος του προγράμματος Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων της Enterprise Greece είναι η ενίσχυση της κατανάλωσης και των εξαγωγών των ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων μέσα από ένα καινοτόμο προωθητικό πρόγραμμα στην Ευρώπη και σε Τρίτες Χώρες. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει πολλαπλές δράσεις επικοινωνίας και αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία. Πιο συγκεκριμένα, οι δράσεις αφορούν σε:

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος αναμένεται:

  1. Αύξηση της κατανάλωσης, των εξαγωγών και διείσδυση των κατεψυγμένων αλιευμάτων σε νέες αγορές.
  2. Καθιέρωση των ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων στη συνείδηση των καταναλωτών.
  3. Ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης μεσώ συστηματικών και στοχευμένων ενεργειών marketing και ενημέρωσης για την ποιότητα και τη διατροφική́ αξία των προϊόντων.
  4. Διείσδυση σε περισσότερα σημεία λιανικής πώλησης.

Παρόμοιο πρόγραμμα προώθησης κατεψυγμένων αλιευτικών προϊόντων (του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΑΛΙΕΙΑΣ 2007-2013), είχε υλοποιήσει η Enterprise Greece με επιτυχία και το 2013-15, με εγκεκριμένο προϋπολογισμό (1.250.000€).

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων