Την εταιρεία TCS TOOLBOX Consulting Services επέλεξε η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων για την «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών για την υποστήριξη των ΕΛΤΑ, στο πλαίσιο της χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης».
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας έκανε δεκτή την προσφορά της, έναντι τιμήματος 19.200 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%, (συνολικό ποσό 23.808 ευρώ), για έξι (6) μήνες.
Έργο του συμβούλου είναι να βοηθήσει τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να προχωρήσουν όλες οι διαδικασίες για την ομαλή μετάβαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ένα έργο που περιλαμβάνεται στο Ταμείο Ανάκαμψης με προϋπολογισμό 48 εκατ. ευρώ.
Το έργο αφορά στην ανάπτυξη υποδομών αυτόματης ταξινόμησης και διαλογής δεμάτων στα κέντρα διανομής για την καλύτερη εξυπηρέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη μείωση του χρόνου διαχείρισης και τη μείωση του κόστους.
Στόχος είναι να αυξήσει τη διαχειριστική δυνατότητα των ΕΛΤΑ σε περισσότερα από 100.000 αντικείμενα ημερησίως.
Πρόκειται για την υλοποίηση μιας από τις σημαντικότερες προσπάθειες μετασχηματισμού δημόσιας επιχείρησης προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, των καταναλωτών και της ελληνικής οικονομίας.
Στο πλαίσιο αυτό τα ΕΛΤΑ έχουν δρομολογήσει ένα πλάνο υλοποίησης σημαντικού ψηφιακού μετασχηματισμού, που θα έχει ως αποτέλεσμα στο μέλλον να προσφέρουν πολύ αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα ηλεκτρονικά lockers, καθώς και ηλεκτρονικές υπηρεσίες courier.
Ο νέος «ψηφιακός ταχυδρόμος», τα «smart kiosks» και τα «dropboxes» των ΕΛΤΑ, θα επιτρέπουν στο κοινό να εξυπηρετείται σε 24ωρη βάση, κάθε ημέρα του χρόνου, διαμορφώνοντας μια φιλική και πελατοκεντρική ταχυδρομική εμπειρία. Ο Έλληνας πολίτης θα μπορεί να παραλαμβάνει το δέμα ή την αλληλογραφία του οπουδήποτε επιθυμεί. Επιλέγοντας δηλαδή ο ίδιος το σημείο, 24 ώρες την εβδομάδα, κάθε ημέρα του χρόνου, χωρίς αναμονή και προσωπική επαφή, προσφέροντας γρήγορη εξυπηρέτηση με ασφάλεια.
Ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός και ψηφιακός μετασχηματισμός σε βάθος δύο ετών θα μεταμορφώσει τα ΕΛΤΑ σε έναν digital οργανισμό. Οι πιο σημαντικές δράσεις που δρομολογούνται είναι:
- Η νέα, ολιστική εμπειρία πελάτη, με πρόσβαση σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών (web, mobile, call center). Θα προσφέρει άμεση και απομακρυσμένη πρόσβαση στις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ χωρίς φυσική επαφή και παρουσία στα καταστήματα λιανικής.
- Ο ψηφιακός ταχυδρόμος, που περιλαμβάνει την παροχή κινητών συσκευών με ειδικό λογισμικό. Θα επιτρέπει στους ταχυδρόμους να παρέχουν υφιστάμενες και νέες υπηρεσίες, όπως συλλογή πληρωμών, έκδοση αποδείξεων παράδοσης, εκτύπωση καρτών ειδοποίησης και άλλα, στοχεύοντας στην αισθητή ενδυνάμωση της παράδοσης στον τελικό αποδέκτη, το λεγόμενο last mile delivery.
- Τα interactive kiosks, που φέρνουν την ψηφιακή διεπαφή με τον πελάτη-πολίτη σε υπηρεσίες όπως η παράδοση και παραλαβή δεμάτων και επιστολών, με τη χρήση έξυπνων λύσεων ιχνηλάτησης.
- Η ανάπτυξη υποδομών αυτόματης ταξινόμησης και διαλογής δεμάτων στα κέντρα διανομής για την καλύτερη εξυπηρέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη μείωση του χρόνου διαχείρισης και τη μείωση του κόστους. Κάτι που σύντομα θα αυξήσει τη διαχειριστική μας δυνατότητα σε περισσότερα από 100.000 αντικείμενα ημερησίως.
- Το περιβάλλον διαχείρισης επιχειρηματικών πόρων (ERP) για την επεξεργασία και αξιοποίηση όλων των δεδομένων της επιχείρησης, καθώς και την εφαρμογή διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων (HRMS).
- Το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM), με στόχο τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών των πωλήσεων και του marketing και την τιμολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών.
- Το νέο σύστημα τηλεματικής και δρομολόγησης για ολόκληρο τον στόλο οχημάτων.