Σύμβουλος καλείται να μετατρέψει τα ΕΛΤΑ σε... digital Οργανισμό

Στην επιλογή συμβούλου, ο οποίος θα υποστηρίξει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ που προβλέπεται στο πλαίσιο των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης, προχώρησε η διοίκηση του Οργανισμού. Τι αλλάζει στα ΕΛΤΑ.

Δημοσιεύθηκε: 28 Μαΐου 2021 - 08:51

Load more

Την εταιρεία TCS TOOLBOX Consulting Services επέλεξε η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων για την «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών για την υποστήριξη των ΕΛΤΑ, στο πλαίσιο της χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας έκανε δεκτή την προσφορά της, έναντι τιμήματος 19.200 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%, (συνολικό ποσό 23.808 ευρώ), για έξι (6) μήνες.

Έργο του συμβούλου είναι να βοηθήσει τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να προχωρήσουν όλες οι διαδικασίες για την ομαλή μετάβαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ένα έργο που περιλαμβάνεται στο Ταμείο Ανάκαμψης με προϋπολογισμό 48 εκατ. ευρώ.

Το έργο αφορά στην ανάπτυξη υποδομών αυτόματης ταξινόμησης και διαλογής δεμάτων στα κέντρα διανομής για την καλύτερη εξυπηρέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη μείωση του χρόνου διαχείρισης και τη μείωση του κόστους.

Στόχος είναι να αυξήσει τη διαχειριστική δυνατότητα των ΕΛΤΑ σε περισσότερα από 100.000 αντικείμενα ημερησίως.

Πρόκειται για την υλοποίηση μιας από τις σημαντικότερες προσπάθειες μετασχηματισμού δημόσιας επιχείρησης προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, των καταναλωτών και της ελληνικής οικονομίας.

Στο πλαίσιο αυτό τα ΕΛΤΑ έχουν δρομολογήσει ένα πλάνο υλοποίησης σημαντικού ψηφιακού μετασχηματισμού, που θα έχει ως αποτέλεσμα στο μέλλον να προσφέρουν πολύ αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα ηλεκτρονικά lockers, καθώς και ηλεκτρονικές υπηρεσίες courier.

Ο νέος «ψηφιακός ταχυδρόμος», τα «smart kiosks» και τα «dropboxes» των ΕΛΤΑ, θα επιτρέπουν στο κοινό να εξυπηρετείται σε 24ωρη βάση, κάθε ημέρα του χρόνου, διαμορφώνοντας μια φιλική και πελατοκεντρική ταχυδρομική εμπειρία. Ο Έλληνας πολίτης θα μπορεί να παραλαμβάνει το δέμα ή την αλληλογραφία του οπουδήποτε επιθυμεί. Επιλέγοντας δηλαδή ο ίδιος το σημείο, 24 ώρες την εβδομάδα, κάθε ημέρα του χρόνου, χωρίς αναμονή και προσωπική επαφή, προσφέροντας γρήγορη εξυπηρέτηση με ασφάλεια.

Ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός και ψηφιακός μετασχηματισμός σε βάθος δύο ετών θα μεταμορφώσει τα ΕΛΤΑ σε έναν digital οργανισμό. Οι πιο σημαντικές δράσεις που δρομολογούνται είναι:

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων