Αύξηση 31% στις πωλήσεις της Κλουκίνας-Λάππας το 1ο τετράμηνο

Τα στοιχεία για τις πωλήσεις είναι βελτιωμένα τόσο σε σχέση με το 2020 όσο και σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2019, προ δηλαδή της πανδημίας, γεγονός που η εταιρεία χαρακτηρίζει ενθαρρυντικό

Δημοσιεύθηκε: 13 Μαΐου 2021 - 10:28

Load more

Οι συνολικές πωλήσεις του α΄ τετραμήνου της Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε. μετά και την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου,  με τη μέθοδο του click in store και click away, πέρασαν σε θετικό πρόσημο καταγράφοντας αύξηση 31% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2020. Οπως σημειώνει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, αισιοδοξία απορρέει από το γεγονός ότι σε θετικό πρόσημο 2,32% κυμαίνονται οι πωλήσεις α΄τετράμηνου της Εταιρείας σε σύγκριση και με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2019,  πριν την  έλευση της πανδημίας του COVID 19 .

Οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 5% σε σχέση με το πρώτο  τετράμηνο του 2019 (καθεστώς αγοράς σε πλήρη λειτουργία). Το ηλεκτρονικό κατάστημα συνέβαλε κατά 39,40% στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα του  τετράμηνου, ενώ τον Απρίλιο που επαναλειτούργησαν τα καταστήματα το ποσοστό αυτό σταθεροποιήθηκε σε περίπου 24%.

Σημαντική ανάκαμψη έχουν δείξει και οι πωλήσεις λιανικής της Ρουμανίας που σημείωσαν αύξηση 71% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2020. Η Εταιρεία και σε αυτήν την αγορά επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro, το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς αλλά και σε νέο σημείο πώλησης εντός του 2021.

Ομοίως ανάκαμψη έχουν δείξει και οι υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις λιανικής της Σερβίας σημείωσαν αύξηση 48% και της Αλβανίας 47%.

Το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του τετράμηνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση δημιουργούν στη διοίκηση του Ομίλου αισιοδοξία για την πορεία των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021, σημειώνει η Κλουκίνας-Λάππας. Τέλος η αλλαγή στην καταναλωτική συνείδηση των πελατών για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και η συνεχής επένδυση στη βελτίωση του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος δημιουργούν ένα δίχτυ ασφαλείας  μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων