Τη συντηρητική εκτίμηση για αύξηση πωλήσεων κατά 2% το 2020, χρονιά που το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων θεωρείται ευνοημένο λόγω πανδημίας, διατυπώνει η διοίκηση της ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ, στο περιθώριο της δημοσίευσης του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων της για τη χρήση του 2019.
Η διοίκηση της εταιρείας στην τρέχουσα χρήση επικεντρώνεται στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων, στο οποίο έχει επενδύσει προ του ξεσπάσματος της πανδημίας, αλλά και στην υποστήριξη των χονδρικών πωλήσεων. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία διατηρεί δίκτυο 224 σούπερ μάρκετ MyMarket αλλά και ευρύ δίκτυο cash&carry καταστημάτων (50 σημεία), που λόγω υποχώρησης της αγοράς HORECA έχει υποστεί τις αντίστοιχες συνέπειες.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του επικεφαλής του ομίλου κ. Α. Παντελιάδη, στο τέλος του 2019, ο όμιλος θα παρουσίαζε αύξηση πωλήσεων κατά 6% και στην τρέχουσα χρήση, ως απόρροια της βελτιωμένης αποτελεσματικότητάς του. Η επέλαση ωστόσο της πανδημίας έχει αναδιατάξει τις συνθήκες, με τη διοίκηση του ομίλου να εκτιμά ωστόσο ότι ο υποκλάδος των κλασικών σούπερ μάρκετ θα υπεραποδώσει φέτος έναντι του μέσου όρου της αγοράς.
Πέραν των προβλέψεων το 2019, ο όμιλος ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ παρουσίασε θετικές επιδόσεις σε όλες τις γραμμές. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 1.259.646.454,29 ευρώ έναντι 1.190.626.026,53 ευρώ την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση κατά 5,8%. Τα μεικτά κέρδη ανήλθαν το 2019 σε 180.412.754,08 ευρώ έναντι 169.277.169,79 ευρώ, αυξημένα κατά 6,58%. Τέλος, τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 9.506.264,60 ευρώ το 2019, σταθερά σε σχέση με τα 9.475.460 ευρώ της χρήσης του 2018.
Το σύνολο των υποχρεώσεων του ομίλου παραμένει σταθερό πέριξ των 720 εκατ. ευρώ, αν και το 2019 πέτυχε μερική αναδιάρθρωση δανεισμού και έτσι μείωσε το χρηματοοικονομικό κόστος κατά 1,5% περίπου.