Προτεραιότητα στον πελάτη στην πράξη από την Public-MediaMarkt

Δημιουργεί δυο διευθύνσεις: Η πρώτη είναι η Διεύθυνση Retail Business και η δεύτερη η Διεύθυνση eCommerce Business με τους Γιάννη Σίμο και Antoine Brouwer να αναλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις των επικεφαλής.

Δημοσιεύθηκε: 17 Ιουλίου 2020 - 14:01

Load more

Σε πλήρη προσαρμογή του επιχειρηματικού της μοντέλου προχωρά η Public-MediaMarkt προσαρμοζόμενη στα νέα δεδομένα. Δημιουργεί δύο ξεχωριστές αλλά εξίσου ισχυρές διευθύνσεις, έχοντας ως βασικό γνώμονα την κάλυψη των νέων αναγκών του καταναλωτή. Η πρώτη είναι η Διεύθυνση Retail Business και η δεύτερη η Διεύθυνση eCommerce Business με τους Γιάννη Σίμο και Antoine Brouwer να αναλαμβάνουν αντίστοιχα τις θέσεις των επικεφαλής.

O Χρήστος Καλογεράκης, CEO της Public – MediaMarkt δήλωσε σχετικά: «H εταιρία μας και όλες οι προσπάθειες των ανθρώπων μας εστιάζουν στον πελάτη και τις ανάγκες του. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής για το πλάνο μας και ήδη κινούμαστε δυναμικά για την επόμενη μέρα των αναγκών του πελάτη. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στην εταιρική μας δομή. Δημιουργούμε μία Dream Team στελεχών και νέων ταλέντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, δίνοντας στην πράξη προτεραιότητα στον πελάτη, είτε αυτός μπαίνει στα φυσικά καταστήματα, είτε στα ηλεκτρονικά. Τόσο ο Γιάννης Σίμος, όσο και ο Antoine Brouwer, κορυφαίο στέλεχος με διεθνή εμπειρία σε e-commerce αγορές, μαζί με τις ομάδες τους, θα έχουν καταλυτικό ρόλο στη συνεχή δημιουργία αξίας στον τελικό καταναλωτή.»

Η νέα δομή της εταιρίας βασίζεται στις παρακάτω δυο κεντρικές διευθύνσεις.

Retail Business Unit: Μετά από μια πολύ επιτυχημένη πορεία 9 ετών στην εταιρεία, ο Γιάννης Σίμος αναλαμβάνει διευρυμένο ρόλο ως Retail BU Head, με ευθύνη για τη Διεύθυνση Retail Business. Η νέα διεύθυνση είναι υπεύθυνη για τα δίκτυα καταστημάτων των δύο αλυσίδων Public – MediaMarkt με στόχο την ψηφιοποίησή τους και τον σχεδιασμό συνεργειών που θα ωφελήσουν πολλαπλά τους καταναλωτές καθώς και τους συνεργάτες της εταιρίας.

eCommerce Business Unit: Ο Antoine Brouwer αναλαμβάνει την οργάνωση και το σχεδιασμό της νέας μέρας για τη διεύθυνση eCommerce Business, καθοδηγώντας τη διευρυμένη ομάδα e-commerce και marketplace των 2 brands. Με προτεραιότητα τη βελτιστοποίηση των υποδομών, την ενίσχυση των δεξιοτήτων μιας ήδη έμπειρης ομάδας και την προσθήκη νέου ταλέντου, το νέο τμήμα θα δώσει σημαντικό προβάδισμα στην εταιρεία που έχει ήδη την #1 θέση στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα αναβαθμίσει την online εμπειρία.

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτικές ανάγκες γίνονται ολοένα και πιο σύνθετες, η Public-MediaMarkt, δεν σταματά να δημιουργεί καινοτόμες υπηρεσίες προς όφελος του πελάτη, όπως για παράδειγμα το Public Marketplace ή την υπηρεσία παράδοσης στο αυτοκίνητο (drive up). Παράλληλα, επενδύει σε νέες τεχνολογίες και στους τομείς logistics και delivery (π.χ. last mile), που θα τη βοηθήσουν να προσφέρει ακόμη πιο εύκολη, ευχάριστη, ασφαλή αγοραστική εμπειρία με περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ταχύτητα.

Αριστερά ο κ. Brouwer και δεξιά ο κ. Σίμος.
Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων