Με ωράριο αγοράς τα καταστήματα της ΔΕΗ

Από σήμερα πιλοτικά η λειτουργία τριών καταστημάτων με ωράριο 7.30-20.00. Σε Αριστείδου και Ομόνοια στην Αθήνα και στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη το τεστ. Ακολουθεί διεύρυνση και σε άλλα σημεία πώλησης. Δυνατότητα επίσκεψης και με ραντεβού.

Δημοσιεύθηκε: 14 Ιουνίου 2020 - 18:26

Load more

Ενα νέο σημαντικό βήμα στον μετασχηματισμό της κάνει από σήμερα Δευτέρα η μεγαλύτερη δημόσια εταιρία της χώρας.

Η ΔΕΗ ξεκινά πιλοτικά σε τρία καταστήματα της την εφαρμογή διευρυμένου και συνεχούς ωραρίου λειτουργίας, στα πρότυπα των λιανικών επιχειρήσεων και πολυκαταστημάτων.

Πιο συγκεκριμένα τα σημεία πώλησης και εξυπηρέτησης των πελατών της στην οδό Αριστείδου και την Ομόνοια στην Αθήνα και στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκης θα λειτουργούν από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ. «Πρόκειται για την πρώτη δημόσια εταιρία κοινής ωφέλειας που ανοίγει το ωράριο της με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και με στόχο τη διεκδίκηση μεριδίου στην αγορά μέσα από την μελλοντική της επέκταση και σε άλλες δραστηριότητας», αναφέρουν στο Euro2day.gr, συνεργάτες του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Γιώργου Στάσση.

Ουσιαστικά, όπως εκτιμούν άλλες πηγές, το νέο ωράριο των καταστημάτων της δημόσιας εταιρίας ήλθε για να μείνει και σταδιακά να επεκταθεί και στα υπόλοιπα σημεία πώλησης. Τουλάχιστον σε αυτά των μεγάλων αστικών κέντρων. Αναφορικά, με το προσωπικό που θα απασχολείται, πληροφορίες αναφέρουν ότι για τη μεσημβρινή και απογευματινή λειτουργία θα απασχολείται ξεχωριστή βάρδια υπαλλήλων και συγκεκριμένα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 8 το βράδυ.

Επιπλέον, η ΔEΗ θέτει από τη Δευτέρα σε εφαρμογή και ειδική υπηρεσία ραντεβού για τους πελάτες που θέλουν να κάνουν συναλλαγές και να μην ταλαιπωρούνται στις ουρές. Η δυνατότητα της προγραμματισμένης συνάντησης στα καταστήματα δίνεται είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770 είτε καλώντας απευθείας στα σημεία πώλησης.

Η δημόσια εταιρία, όπως είπε ο κ. Στάσσης κατά τη διάρκεια του οικονομικού φόρουμ των Δελφών πέτυχε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα (στη διάρκεια του lockdown) να κάνει σημαντικές μεταρρυθμίσεις και ιδίως στο σκέλος του ψηφιακού της μετασχηματισμού. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της επιχείρησης η έκδοση και αποστολή ηλεκτρονικά των λογαριασμών ρεύματος (e-bill) αυξήθηκε 300%, ενώ κατά 80% ανέβηκε και ο αριθμός των πελατών της που πληρώνουν μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας της ΔEΗ τους λογαριασμούς τους. Υπενθυμίζεται επίσης ότι η εταιρία έχει ενεργοποιήσει και την ηλεκτρονική υπηρεσία e-contract, που αφορά στη σύναψη συμβάσεων προμήθειας ρεύματος από απόσταση.  

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων