Στην ενεργοποίηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων που εμπίπτουν στις προβλέψεις της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου / ΦΕΚ Α75/30.03.2020, αναφορικά με τις ειδικές διευκολύνσεις για τις Επιχειρήσεις που έχουν εκδώσει επιταγές και πλήττονται από την πανδημία του Covid-19, προχώρησε η Alpha Bank.
Οπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι Επιχειρήσεις – Πελάτες της Alpha Bank που επιθυμούν να ενταχθούν στην ανωτέρω ρύθμιση, θα πρέπει, το αργότερο έως την Τρίτη 7 Απριλίου 2020, να δηλώσουν τα αξιόγραφα προς ένταξη στις προβλέψεις αναστολής μέσω των υπηρεσιών της Alpha Βank.
Η δήλωση παράτασης προθεσμιών μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα και γρήγορα μέσω του myAlpha web, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη του ενδιαφερόμενου Επιχειρηματία σε Κατάστημα.
Αξιόγραφα που δεν θα έχουν ενταχθεί στη δήλωση έως το πέρας της 7 Απριλίου 2020, θα τελούν, από την Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020, σε καθεστώς ομαλής λειτουργίας εμφάνισης / πληρωμής / σφράγισης.
Υπενθυμίζεται, στην ανακοίνωση, πως δικαιούχοι είναι οι Επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία του Covid-19 και έχουν ενταχθεί σε ΚΑΔ, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αρχών και σχετική ενημέρωση των τραπεζών από την ΑΑΔΕ, και έχουν εκδώσει αξιόγραφα με ημερομηνία πληρωμής από τις 31.3.2020 έως και τις 31.5.2020.
Καθώς το χρονικό περιθώριο δήλωσης είναι στενό, οι πελάτες της Alpha Βank θα πρέπει να προβούν το ταχύτερο στις δηλώσεις που τους ενδιαφέρουν, μέσω του myAlpha Web για Επιχειρήσεις.
Περισσότερες πληροφορίες, σημειώνεται, είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Alpha Bank / ενότητα Αναστολή προθεσμιών αξιογράφων Επιχειρήσεων που πλήττονται από τον Covid-19 και στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (www.hba.gr).