Ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα μηνύματα από τα αποτελέσματα της εκπτωτικής πολιτικής που εφάρμοσε η ΔΕΗ για την οικονομική ανακούφιση των πελατών της.
Όπως αναφέρουν πηγές, οι χρήστες της διαδικτυακής εφαρμογής της εταιρείας «e-bill» που αφορά στην ηλεκτρονική έκδοση των λογαριασμών ρεύματος αυξήθηκαν με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Πιο συγκεκριμένα από τις 24 Μαρτίου και κάθε μέρα, σχεδόν 4.000 πελάτες εγγράφονται ηλεκτρονικά και πλέον έχουν στον υπολογιστή ή στο κινητό τους λογαριασμούς κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.
Η στροφή αυτή αποδίδεται εν μέρει στο ότι τα περισσότερα νοικοκυριά μένουν στο σπίτι τους και άρα έχουν χρόνο για να κάνουν την ηλεκτρονική εγγραφή. Αναμφισβήτητα, όμως, αυτό που λειτούργησε και σαν κίνητρο ήταν η μείωση των 5 ευρώ που έθεσε σε ισχύ η δημόσια εταιρεία τόσο για τους νέους όσο και τους υφιστάμενους πελάτες της που θα εγγραφούν στο «e-bill».
Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν επίσης να έχουν ανέβει και κατά 30% οι ηλεκτρονικές πληρωμές των λογαριασμών μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕH. Να σημειωθεί ότι με την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της δημόσιας επιχείρησης, οι καταναλωτές δεν χρεώνονται προμήθειες.
Το μέγεθος αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει και υψηλότερη συνολική εισπραξιμότητα, η οποία κατά τις διαθέσιμες πληροφορίες βρίσκεται χαμηλότερα κατά 20% με 25% εξαιτίας των ακραίων συνθηκών που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Εν τω μεταξύ, η εταιρεία ενεργοποίησε μία ακόμη ηλεκτρονική εφαρμογή, αυτή που απευθύνεται σε νέους πελάτες και οι οποίοι θέλουν να κάνουν on line συμβόλαιο παροχής ρεύματος με τη δημόσια επιχείρηση. Το «e-contract» απευθύνεται είτε σε εκείνους που προέρχονται από άλλους προμηθευτές είτε σε καταναλωτές οι οποίοι ηλεκτροδοτούνται για πρώτη φορά.