"Ζούμε μία κατάσταση πρωτόγνωρη και απρόβλεπτη. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, προτεραιότητά της MetLife είναι, πάνω απ’ όλα, η προστασία των εργαζομένων της, των συνεργατών της και όλων των ασφαλισμένων της, αλλά ταυτόχρονα και η απρόσκοπτη και ομαλή συνέχιση της εξυπηρέτησής σας", αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας.
"Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε ήδη λάβει όλα τα απαραίτητα, προληπτικά μέτρα, ώστε να περιορίσουμε την εξάπλωση του ιού και ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του Ε.Ο.Δ.Υ., εφαρμόσαμε την εξ’ αποστάσεως εργασία για τους εργαζόμενους μας. θα συνεχίσουμε να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να ανταποκρινόμαστε άμεσα στα αιτήματά σας, τηλεφωνικά και μέσω των ψηφιακών μας μέσων".
Στην ανακοίνωση η εταιρεία αναφέρει:
Η ΜеtLife καλύπτει τη νοσηλεία λόγω πανδημίας σε όλα τα συμβόλαια, ατομικά ή ομαδικά. Διαβάστε αναλυτικά τις καλύψεις του συμβολαίου σας.
Αναφορικά με τις ασφαλιστικές καλύψεις των ασφαλισμένων μας, ενημερώνουμε ότι όλα τα συμβόλαια, ατομικά ή ομαδικά, καλύπτουν την πανδημία, ανάλογα πάντα με τους όρους κάθε συμβολαίου. Βασικές καλύψεις:
- Βάσει των όρων του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους, παρέχεται κάλυψη Εξόδων Νοσοκομειακής περίθαλψης ή/ και Επίδομα Νοσοκομειακής περίθαλψης σε περίπτωση νοσηλείας σε δημόσιο ή ιδιωτικό νοσοκομείο. Μέχρι αυτή τη στιγμή, βάση των οδηγιών του Ε.Ο.Δ.Υ., νοσοκομεία αναφοράς για τους ασθενείς με κορωνοϊό, αποτελούν ΜΟΝΟ συγκεκριμένα δημόσια νοσοκομεία. Στην περίπτωση που οι αρμόδιοι φορείς, δώσουν οδηγίες να χρησιμοποιηθούν και ιδιωτικά νοσοκομεία, τότε η εταιρεία μας καλύπτει το κόστος για τη νοσηλεία σε αυτά και θα αποζημιωθείτε από το ασφαλιστήριό σας, σύμφωνα με τους όρους.
- Σε περίπτωση νοσηλείας καλύπτεται η εξέταση για τον έλεγχο του Κορωνοϊού, εφόσον κρίνεται ιατρικώς επιβεβλημένο.
- Σε περίπτωση ενεργοποίησης της κάλυψης ασφάλειας ζωής, αποζημιώνονται οι δικαιούχοι, σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου.
Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο οι ασφαλισμένοι μας μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τις καλύψεις τους, καθώς και για όλα όσα χρειάζεται να γνωρίσουν για την αντιμετώπιση του COVID-19.
https://www.metlife.gr/customer-support/coronavirus-information/
Ο Γενικός Διευθυντής MetLife Eλλάδας και Κύπρου κ. Κυριάκος Αποστολίδης δήλωσε: «Ζούμε μία κατάσταση πρωτόγνωρη και απρόβλεπτη σε όλον τον κόσμο, μία παγκόσμια κρίση της δημόσιας υγείας. Η ανησυχία στην παρούσα κατάσταση είναι λογική, η κατάσταση στη χώρα μας είναι δύσκολη, αλλά μέχρι στιγμής ελεγχόμενη. Σε αυτήν τη συγκυρία πρέπει όλοι να φερθούμε με ψυχραιμία και υπευθυνότητα. Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε τους ασφαλισμένους μας, οι οποίοι τώρα μας χρειάζονται περισσότερο από ποτέ ότι είμαστε δίπλα τους και θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να περάσει όσο τον δυνατόν ανώδυνα αυτή η δοκιμασία. Προτεραιότητά και μόνη έννοια τους θα πρέπει να είναι αυτή τη στιγμή να παραμείνουν υγιείς και να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους. Αυτή είναι και η δική μας προτεραιότητα!»
Πώς να επικοινωνείτε με τη ΜetLife αυτό το διάστημα
Οι ασφαλισμένοι της ΜetLife μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας τηλεφωνικά και μέσω των ψηφιακών μας μέσων. Συγκεκριμένα:
Για τους ασφαλισμένους με Ατομικά Προγράμματα
- Μπορείτε να υποβάλλετε κάθε αίτημα που αναφέρεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας, καθώς και αιτήματα αποζημιώσεων, απευθείας στο γραφείο πωλήσεων που σας εξυπηρετεί ή στον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή.
- Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία, σχετικά με την οφειλή του ασφαλιστηρίου σας ή θέματα που αφορούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης e-Services, μπορείτε να υποβάλετε σχετικό αίτημα, στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση contact@metlife.gr ή στέλνοντας μήνυμα μέσω της πλατφόρμας e-Services, εφόσον έχετε πραγματοποιήσει την εγγραφή σας.
- Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε πληροφορία ή ραντεβού με συνεργαζόμενα νοσοκομεία, γιατρούς ή διαγνωστικά κέντρα, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 8008009999 (από σταθερό) ή στο 210-6127722 (από κινητό).
Για τους ασφαλισμένους που συμμετέχουν σε Ομαδικά Προγράμματα
- Σχετικά αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-Claims, εφόσον είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία για το συγκεκριμένο συμβόλαιο.
- Αν υπάρχει οποιοδήποτε ερώτημα σχετικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-Claims μπορείτε να το υποβάλλετε, μέσω e-mail στη διεύθυνση eClaims.Help.Desk@metlife.gr .
- Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική εφαρμογή e-Claims, η διαχείριση των αιτημάτων θα πραγματοποιείται, μόνον εφόσον υποβληθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά (συμπληρωμένο και ενυπόγραφο έντυπο αποζημίωσης, αποδείξεις, παραπεμπτικά, κλπ) ηλεκτρονικά στη διεύθυνση GroupClaimsInfo@metlife.gr.
- Για την άμεση εξυπηρέτησή σας προτείνεται η χρήση του Δικτύου Συνεργαζόμενων Παρόχων υπηρεσιών Υγείας (δικτύου απευθείας πληρωμών), εφόσον προβλέπεται από το ομαδικό σας συμβόλαιο. Για πληροφορίες ή ραντεβού με συνεργαζόμενα νοσοκομεία, γιατρούς ή διαγνωστικά κέντρα, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 8008009999 (από σταθερό) ή στο 210-6127722 (από κινητό).
- Οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας θα μπορεί να υποβάλλεται ηλεκτρονικά, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης Greece.eServices@metlife.gr
- Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρία σας.