Νίκος Ταχιάος: Από τον Νοέμβριο αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης

«Συντελείται μία ειρηνική επανάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, η οποία θα γίνεται σταδιακά αισθητή στην καθημερινότητα των πολιτών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.

Δημοσιεύθηκε: 3 Σεπτεμβρίου 2024 - 22:39

Load more

«Με την παράδοση σε λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, στις 30 Νοεμβρίου, αλλάζει ο Συγκοινωνιακός Χάρτης της πόλης» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην ημερίδα που διοργάνωσε σήμερα ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).

«Συντελείται μία ειρηνική επανάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, η οποία θα γίνεται σταδιακά αισθητή στην καθημερινότητα των πολιτών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος, προσθέτοντας ότι «οι Θεσσαλονικείς θα δουν από τις 30 Νοεμβρίου ένα καινούργιο μέσο να μπαίνει στη ζωή τους, και θα μπορούν να χρησιμοποιούν καινούργια προϊόντα κομίστρου».

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφερόμενος στις ενέργειες της Κυβέρνησης που υπερβαίνουν το έργο της κατασκευής του Μετρό, σχολίασε, εξειδικεύοντας στον Δήμο Θεσσαλονίκης, ότι τα ποσά για τις απαλλοτριώσεις, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης Ψελλού υπερβαίνουν τα 25 εκατομμύρια ευρώ, επισημαίνοντας ότι είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί μέχρι σήμερα στο Δήμο και ότι αυτό πρέπει να πιστωθεί και στην προηγούμενη και στη σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της Διακυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη. Διαβεβαίωσε δε, ότι και η οδός Πόντου στην Καλαμαριά είναι μια εκκρεμότητα η οποία δεν θα μείνει άλυτη. «Κολοβό μετρό δεν θα γίνει. Η Θεσσαλονίκη θα έχει αυτό το οποίο πραγματικά της αξίζει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε μια αποστροφή του λόγου του ο Υφυπουργός αναφερόμενος στις καθυστερήσεις του Μετρό, είπε: «Η δική μου η θέση είναι ότι σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό πρέπει να αναζητήσουμε τις καθυστερήσεις στη Θεσσαλονίκη. Εάν θέλουμε να αποκτήσουμε αυτή τη λέξη που ακούστηκε προηγουμένως ως χαρακτηριστικό της πόλης και να λέγεται «μεγαλούπολη», δεν πρέπει απλώς να βάλουμε το Μέτρο στη ζωή μας. Πρέπει να ξεπεράσουμε όλα εκείνα τα προβλήματα που μας οδήγησαν, να καθυστερήσει το Μετρό. Αυτό είναι ένα μεγάλο δίδαγμα, το οποίο εγώ πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε από την υπόθεση που λέγεται Μέτρο».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων