Σκρέκας: Πρόστιμα 1,48 εκατ. ευρώ σε 11 επιχειρήσεις

Αφορούν παραβάσεις των διατάξεων για πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές, αλλά και μη ορθή τήρηση της καταναλωτικής νομοθεσίας. «Αδιαπραγμάτευτη η τήρηση της νομιμότητας απ’ όλους», δήλωσε ο υπ. Ανάπτυξης.

Δημοσιεύθηκε: 19 Απριλίου 2024 - 11:47

Load more

Πρόστιμα συνολικού ύψους 1.480.000 ευρώ επιβλήθηκαν από το Υπουργείο Ανάπτυξης σε 11 επιχειρήσεις, μετά από ελέγχους που πραγματοποίησαν η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) και η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Αφορούν παραβάσεις των διατάξεων για πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές, αλλά και μη ορθή τήρηση της καταναλωτικής νομοθεσίας.

Ειδικότερα:

1. Για παραβάσεις των διατάξεων της παρ. 2α του άρθρου 15 του ν. 4177/2013, σχετικά με τη διενέργεια παραπλανητικών εκπτώσεων και προσφορών προς τους καταναλωτές, επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 1.380.000 ευρώ σε επτά επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13α του ν. 2251/1994, περί ανακοίνωσης των επωνυμιών των επιχειρήσεων στις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους μεγαλύτερου από 50.000 ευρώ, επιβλήθηκαν τα ακόλουθα πρόστιμα:

2. Για παραβάσεις του ν. 2251 του ν. 2251/1994 περί προστασίας των δικαιωμάτων του καταναλωτή, επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 100.000 ευρώ σε τέσσερις επιχειρήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 80.000 ευρώ στην εταιρεία ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS AEBE για παραβάσεις που αφορούν σε:

3. Μετακύλιση της ευθύνης του πωλητή στον παραγωγό του αγαθού ή σε άλλον

Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας δήλωσε:

«Η απαρέγκλιτη τήρηση της νομιμότητας απ' όλους είναι αδιαπραγμάτευτη. Αποδεικνύεται στην πράξη ότι οι έλεγχοι που διεξάγονται είναι καθολικοί, εντατικοί και αποτελεσματικοί. Οι αθέμιτες πρακτικές που αλλοιώνουν το κριτήριο των καταναλωτών δεν γίνονται αποδεκτές και οι παραβάτες αντιμετωπίζουν βαρύτατα πρόστιμα. Δεν κάνουμε βήμα πίσω στην προσπάθειά μας προκειμένου να λειτουργεί σύννομα όλη η εφοδιαστική αλυσίδα στο πλαίσιο του υγιούς ανταγωνισμού υπέρ των καταναλωτών αλλά και των ίδιων των επιχειρήσεων».

* Το καταναλωτικό κοινό καλείται, όταν εντοπίζει φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών από επιχειρήσεις, να υποβάλει καταγγελία στην ψηφιακή πλατφόρμα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης (https://kataggelies.mindev.gov.gr/)

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων