Στον απόηχο της μεγάλης είδησης για τη δημιουργία του Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου, ο Γρηγόρης Δ. Δημητριάδης, Διευθύνων Σύμβουλος Growthfund, προανήγγειλε από το βήμα του «1ου Growthfund Summit» αξιόλογες επενδύσεις για τις θυγατρικές του Υπερταμείου, από τα Αεροδρόμια και τις Ελληνικές Αλυκές, μέχρι τη Διώρυγα Κορίνθου, με έμφαση στην πράσινη ανάπτυξη.
Τόνισε ότι η μετατροπή του Υπερταμείου σε Growthfund, ισότιμο με αυτό άλλων προηγμένων χωρών, θα σημάνει ταχύτερες μεταρρυθμίσεις στις θυγατρικές, με στόχο τις καλύτερες αποδόσεις τους, φέρνοντας ως παράδειγμα τα ΕΛΤΑ, την ΕΤΑΔ και άλλες εταιρείες.
Όπως τόνισε ο κ. Γρηγόρης Δ. Δημητριάδης, η κάθε θυγατρική του Υπερταμείου θα έχει μεγαλύτερη ευελιξία και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θα έχει τη δυνατότητα να παίρνει αποφάσεις και με την επίβλεψη τη δική μας να κάνει επενδύσεις στην ελληνική οικονομία και κυρίως να προσελκύει επενδύσεις από άλλες χώρες».
Στη συνέχεια, ο κ. Δημητριάδης αναφέρθηκε στα μέχρι σήμερα επιτεύγματα του Υπερταμείου, λέγοντας ότι: «Καταφέραμε να αυξήσουμε κατά 23,6% το value της εταιρείας. Τώρα θα αλλάξει τελείως η στρατηγική μας, καθώς επιδίωξη είναι να γίνουμε ένα Sovereign Wealth Fund, όπως τα καλά παραδείγματα άλλων χωρών και να φύγουμε από το legacy, όπου υπήρχε η λάθος νοοτροπία ότι ξεπουλούσαμε τις εταιρείες. Στόχος αποτελεί η οικονομική απόδοση των εταιρειών, καθώς και ο κοινωνικός και ο περιβαλλοντικός τους αντίκτυπος, μέσα από τις ανάλογες μεταρρυθμίσεις».
Αναφορικά με τα σχέδια που αφορούν θυγατρικές εταιρείες, ο κ. Δημητριάδης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην υλοποίηση ενός αναπτυξιακού project στη Διώρυγα Κορίνθου, με το οποίο θα δημιουργηθεί ένας υπερσύγχρονος ψυχαγωγικός κι εμπορικός προορισμός, με τη λειτουργία καταστημάτων, εστιατορίων κ.λπ.
Στον τομέα των αεροδρομίων, η συμβολή των οποίων είναι καθοριστική για το μέλλον του τουρισμού, ανακοινώθηκε ότι ο διαγωνισμός για το αεροδρόμιο Καλαμάτας, προχωρά στη β' φάση, έτσι ώστε μέχρι τον Μάρτιο του 2024 να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να βρεθεί ο ανάδοχος. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται ο σχεδιασμός και για τα υπόλοιπα 22 αεροδρόμια, με σκοπό να αξιοποιηθούν όλα με την ίδια βαρύτητα και με συνολικό όφελος για την ελληνική κοινωνία.
Ειδική αναφορά έκανε ακόμη ο κ. Δημητριάδης στις Ελληνικές Αλυκές, λέγοντας ότι η στρατηγική απόκτησης επιπλέον ποσοστού, ανεβάζοντας τη συμμετοχή του Growthfund στο 80% περίπου, προσβλέπει στην καλύτερη αξιοποίηση με σκοπό την προσέλκυση του κατάλληλου στρατηγικού επενδυτή. Ήδη, η επενδυτική πολιτική έχει λάβει το «πράσινο φως».